Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289556 Oefenweeen Bovenin Buik

• Auteur

Dag dames!!

Even een vraagje;

Ik heb nu ieder uur behoorlijk hevige pijn bovenin mijn buik, moet ze echt wegpuffen en verstijf van de pijn zegmaar… Ben niet zo'n watje hoor maar weet ff niet hoe ik het anders moet neerzetten.. Daarbij krijg ik steeds meer steken in mijn rug.. Buiten de rugpijn die ik al heb..

Kunnen dit weeen zijn? Echte dan zegmaar? Want ik heb wel voorweeen gehad steeds maar die waren niet zo heftig als deze.. Soms zit het ook wel onderin mijn buik de pijn maar vooral bovenin en ik d8 dat dat geen "echte" weeen konden zijn.

Ben erg benieuwd!

Liefs Lot
    35+4

(denk niet dat de bevalling begonnen is ofzo hoor, maar meer ff zekerheid)

#3114767 Quote

Hoi Lot84,

Om eerlijk te zijn durf ik er niks op te zeggen maar zouden misschien toch wel echte weeen kunnen zijn, iedereen ervaart die namelijk anders.

Ik had helemaal niks last van m,n weeen wist geen eens dat ik die had, tot dat ik ineens een enorme persdrang kreeg en na onderzoek 20min later een dochter. Dus kan raar lopen.

Ik zou even aankijken, lekker in bad/douche even een tas klaar zetten (voor de zekerheid) en als het aanhoud even de gyno bellen (daar zijn ze voor)

Suc6 en sterkte en we horen het wel! toch?

Liefs,
    Marieke 39 weken zwanger dochter 19,5 maand

#3114839 Quote

En lot 84??? Hebje nieuws of was het vals alarm??

Knuffels SAskia 28.6 wk

#3114901 Quote

Hej Saskia!

Vals alarm, en gelukkig maar want ik ben woensdag 36 weken dus donderdag begint mijn 37ste week pas, wil lekker thuis bevallen..

Mijn buik is nog wel onrustig maar t is erg goed te doen inmiddels, heb het gevoel dat het niet erg lang meer gaat duren maar tot die tijd doe ik gewoon rustig aan..
    Ik denk heel de tijd beter komt ze in week 37 en hoef ik niet tot week 40 uit te zitten, maar toen ik gister en de dag daarvoor die klachten had dacht ik, neee nog niet, je moet nog even blijven zitten!

Ik ga pas weer denken aan bevallen als de weeen iedere 5 min komen voor een uur tot anderhalf uur. Zoals in veel boekjes ook staat, bij een echte wee weet je wel dat het er echt eentje is en als je twijfeld is het nog geen echte wee..

Fijne paasdag nog!

Liefs lot

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen