Hoi hoi,
Verjaardag achter de rug en nog niks gebeurd! Maar dit heb ik in ieder geval gehad. Elke x ging ik meteen weer kopjes afwassen enz. dus er echt rustig bij gezetten heb ik niet. Vind stil zitten nu echt moeilijk alles moet schoon en af!
Vandaag ben ik officieel jarig, dus nu ben ik 21,Wettelijk volwassen (jippie)
Maar weer druk druk, moeten na schoonmoeder en vannavond viert mijn overgrootoma haar 91e verjaardag! (We hebben 5 genaraties) Ben wel blij dat ik daar bij aanwezig kan zijn en hoop vervolgens toch wel dat ons kindje zich gaat aankondigen!
Want nu is alles in orde en zijn dadelijk de 'verplichte' dagen voorbij. Dus kom klein kereltje! hihi.. kan echt maar moeilijk wachten.
Mijn dochter was er 16dagen eerder en nu hoef ik er nog maar 5 dus dan is wachten toch wel moeilijk.
Wat betreft die krampjes in de lies? zou inderdaad van de bekken ofzo kunnen komen, heb er ook alleen maar last van als ik me druk maak en dan inderdaad met bepaalde bewegingen.
wat betreft die slijmprop blijf ik twijfelen of het dat wel was, had wel iets bloedverlies maar zou ik doordat ik zo veel plas niet iets 'beschaddigt'kunnen hebben?
Och ja.. Rustig wachten
Iedereen nog een fijne 2de paasdag
Liefs,
Marieke 39,2 weken en dochter Mara 19,5 maand