Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289560 Hieperdepiep

• Auteur

Eindelijk dan zwanger. Wat een feest en prachtig pasen. Maar ik heb steken in mijn linkerzij. Is dit normaal? heb het niet rechts…

daaaag

liefs en goed weekend allemaal.

#3114784 Quote

van harte gefeliciteerd en geniet er van ik had ook alleen maar pijn aan de linkerkant je banden rekken op en de baarmoeder groeid dit voel je dus niks aan de hand hoor

#3114789 Quote

Hoi hoi,

van harte met je zwangerschap geniet ervan en hou ons op de hoogte!!
    Hoe veel weken ben je?
    pijn in de zij/lies klinkt inderdaad als bandenpijn.

Groetjes Marieke
    39,1 week zwanger
    Dochter Mara 19,5 maand

#3114796 Quote

Hoi,

Die steken in je zij zijn normaal naar mijn mening,heb ik ook wel eens gehad maar niet heftig hoor,soort mentruatiekrampen.

Verder hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap,geniet ervan.

Gr Bernice(20w+4d zwanger,augustus forum)

#3114797 Quote

Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Geniet ervan. Ennuh, er komen nog veel meer pijntjes en toestanden bij, dus maak je geen zorgen. Er gebeurd vooral in de eerste tijd zo onwijs veel in je buik, daar raakt je hele lichaam van van slag. Ik ben nu 17 weken en ervaar iedere dag weer "gekke" dingen aan mijn lijf. Hoort erbij. Vanaf nu is het de baby die je lichaam "bestuurd" en zul je dingen voelen die je voorheen niet voelde. Soms om onzeker over te worden, maar ook dat hoort er een beetje bij.

hele fijne pasen en geniet van het wonder in je buik!
    xxxx

#3114799 Quote

Hey,

Nog meer  fantastisch nieuws op deze prachtige paasmorgen!!!
    Heel veel geluk en van harte gefeliciteerd.

Ik zie je op het decemberforum (6 dec uitgerekend)

Liefs,
    Pebbles

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3114802 Quote

Gefeliciteerd!

Ook ik heb net positief getest

Fijne pasen nog,
    Tot forums!

Groetjes Jaikke

#3114826 Quote

Gefeliciteerd! Er gebeurd inderdaad een hoop in je buik. Let er alleen wel op dat het geen blaasontsteking is. De kans dat je dat nu oploopt (zo snel in je zwangerschap) lijkt me niet zo groot, mara het is wel een echt zwangerschapskwaaltje. Als je last blijft houden en het erger wordt moet je misschien even je urine naar de dokter brengen. Kijk het nog maar even aan en als je je onzeker voelt zou je wellicht je vk kunnen bellen.

Groetjes,
    Marisa

#3114940 Quote

Beste mensen,

Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik ben nu 4 weken en 5 dagen zwanger. En ik voel me ook echt zwanger. Na 3 dagen nog wel een 2e test gedaan, kon het niet bevatten, maar ook dit keer weer een blauwe plus. Oh, normaal gaan de dagen zo snel voor mij. Nu niet, ik kan niet wachten tot ik voor de eerste keer met mijn lieve vriend naar het hartje van ons kleine wondertje mag gaan luisteren. Ik ben 12 december uitgerekend. Mijn schoon ouders, ouders en de toekomstige   ooms en tantes zijn blij verrat. We hebben ze een kaartje gegeven met pasen en verteld dat we vlak voor de kerst een kindje verwachten. Onze eerste !! En wat waren ze ontroerd. Prachtig. en wij? We zijn zo gelukkig, maar vinden het grapppig en onwerkelijk.

dag allemaal,

Liefs wannahave

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen