Hoi Damam,
Ik heb er ook vreselijk last van gehad, die krampen – al vanaf de innesteling, heb ik teruggerekend, tot ongeveer 7 weken. Ik heb ook een beetje bloedverlies gehad, maar toen had ik al geen krampen meer. Dus ik denk dat het met de innesteling te maken heeft. Zolang je geen helderrood bloed verliest, niet in paniek raken hoor! Ik ben intussen 39w3d zwanger – laat dat een troost voor je zijn!
Ik vond het ook zo raar dat je hierover bijna nooit iets in de zwangerschapsboeken leest… Maar het komt dus meer voor – ik heb het al van verschillende vrouwen op dit forum gehoord.
Bij mij gingen de krampen soms ook gepaard met hevig zweten en misselijkheid (alleen 's nachts) – het leek wel een soort combi van menstruatiepijn en voedselvergiftiging! Maar het is dus allemaal goed gekomen – hopelijk hebben we binnen een week of twee een gezond kindje in de wieg liggen!
Heel veel sterkte ermee – je mag evt trouwens wel paracetamol slikken (met mate). Dat hielp bij mij wel iets. Geen ibuprofen of andere pijnstillers, want die werken als bloedverdunner.
~Hilde