@Takisjaki, ik heb het vannacht toevallig voor het eerst gehad, ben nu ruim 9 weken zwanger. Ik dacht dat het een soort mini-bevalling was, wist niet waar ik het moest zoeken zoveel pijn, geen enkele houding hielp! Wel iedere keer na de krampen (15 min. later) naar de toilet geweest. Wat ik vooral zorgwekkend vond is dat het om de 3 uur kwam en dan 15 minuten aanhield.
Ik heb vannacht de dokter gebeld en vanochtend de verloskundige. Zij zeiden dat je je darmen niet moet onderschatten in deze tijd van je zwangerschap, je baarmoeder en darmen strijden om hun plekje zogenaamd, en dat kan echt hevige pijn veroorzaken, al is het maar een luchtbelletje wat dwars zit. Bij ons was iedereen na het kerstdiner ziek geworden, dus dat kan ook nog een rol hebben gespeeld.
De verloskundige gaf aan dat dit niet klinkt alsof er iets mis is, vooral niet zolang je geen bloed verliest. Hopen dat het geen nachten aanhoud, ik vond het echt vreselijke pijn!
Sterkte maar volgens mij is er geen reden om je zorgen te maken! hopen dat het niet terug komt.
Groet, Oostdijk