Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289567 Decemberforum

• Auteur

Ik heb even naar de redactie gemaild wanneer het decemberforum komt.
    Er zijn al veel decembermama's merk ik en het wordt nu wel eens tijd dat we saampjes lekker kunnen kletsen over onze aanstaande decemberbaby's!

Groetjes Linda (10 dec uitgerekend)

#3114835 Quote

Goedzoooooo

Groetjes Jaikke (3w/6d)

#3114850 Quote

Wat een goeie!!!!!
    Tot snel dan!!!
    xie maantje

#3114851 Quote

Ohhhh, ik moet nog wennen:

xie maantje
    (5wk)

#3114883 Quote

Hallo meiden!!

Kletsen we hier toch alvast? (Hoe komt er eigenlijk een decemberformum? Net zoals het zwanger zijn/worden forum?)

Zal me even voorstellen: ik ben 26 jaar en heb afgelopen weekend positief getest!!!! We waren zo ontzettend blij!! Was al snel, 2e ronde!!! Het is ons eerste kindje, dus superspannend!! Als ik de testjes moet geloven zijn we 10 december uitgeteld. Ben nu dan 5 weken en 2 dagen zwanger!!

Weet af en toe gewoon helemaal niet wat ik moet doen!! Zo blij!! Maar gezien we het nog voor ons willen houden, is het zooooooo moeilijk! Wanneer gaan jullie het vertellen?

Morgen ga ik een afspraak bij de ha maken om even langs te gaan, lijkt me wel heel leuk, kan je het toch ergens kenbaar maken!

Ik zit alleen een beetje met iets in mijn maag, zijn jullie ook zo bang dat het mis gaat? Merk dat dat mijn enthousiasme een beetje beperkt….;-(, je hoort het gewoon zo vaak…..maken jullie je daar erg druk om? En zoja, hoe probeer je daar dan mee om te gaan?

X Begin!! Op een gezellig tijd met zijn allen!! (maar dan zonder alchol )

#3114891 Quote

Hoi begin,

Ik ben zelf rond de 9/10e december uitgerekend, wordt mijn 2e kindje, ben ook 26 jaar.
    Ik heb al een zoon van net een jaar: Nigel

Vind het soms ook erg spannend hoor, is ook nog zo pril. Maar ik denk maar zo, gaat het goed dan gaat het goed, positief denken.

Groetjes Linda

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3114954 Quote

Wat duurt dat weer met dat decemberforum

Weer een paar zwangeren erbij, gefeliciteerd, leuk hoor!

En ja, ik maak me zeker ongerust of het allemaal wel goed zal gaan, maar heb voor deze zwangerschap dan ook al 2 miskramen (9/10weken)  gehad…
    Gelukkig weet ik ook dat het wel goed kan gaan, heb al een gezonde zoon van 2 en half namelijk.
    Ohwja ben trouwens 27 jaar en woon op de Veluwe.

Nou, ik ga zo de verloskundige maar eens bellen.

Tot typs,

Gr Jaikke (4w/1d)

#3114957 Quote

He meiden!!!

Nou gezellig hier dan maar he? Ik ben vandaag 5wk en 2dgn!
    Heb net de vk gebeld en mag 09 mei komen voor echo en gesprek!!!! Moet wat urine meenemen voor suiker geloof ik en ze gaan bloed afnemen en bloeddruk meten!
    Zooo spannend!!
    En ja ik ook best wel bang hoor, ik probeer er niet teveel overna te denken.
    En ze zei ook zo rond 9/10 december uitgerekend!!!! Ik had dus 09 dec.

We lopen al aardig gelijk op met wat meiden hier!!!
    We houden elkaar op de hoogte he!!!

xie maantje

#3114992 Quote
    quote: maantje1 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-04-2007 10:03:22'));

He meiden!!!

Nou gezellig hier dan maar he? Ik ben vandaag 5wk en 2dgn!
    Heb net de vk gebeld en mag 09 mei komen voor echo en gesprek!!!! Moet wat urine meenemen voor suiker geloof ik en ze gaan bloed afnemen en bloeddruk meten!
    Zooo spannend!!
    En ja ik ook best wel bang hoor, ik probeer er niet teveel overna te denken.
    En ze zei ook zo rond 9/10 december uitgerekend!!!! Ik had dus 09 dec.

We lopen al aardig gelijk op met wat meiden hier!!!
    We houden elkaar op de hoogte he!!!

xie maantje

Ik heb ook net gebeld en krijg mijn eerste echo ook op 9 mei!
    Voor  3 mei heb ik  een afspraak staan gewoon bij de praktijk.
    (de echo doen ze namelijk op een andere locatie hier)

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen