Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289572 Buikpijn

• Auteur

Hey

Ik heb een vraagje en maak me een beetje zorgen.
    Ik heb al 2 dagen na het eten buikpijn en zit dann echt 20 minuten op de wc, Ik kan niet meer zo goed poepen  maar nu weet ik niet of het komt dat ik zo ene buikpijn heb omdat ik niet goed kan poepen of dat het komt door het eten.
    'Ben best ongerust of alles wel goed gaat.
    Mag donderdag naar de vk en dan vraag ik het daar maar wou weten of iemand anders hier iets van weet of het ook mee maakt.

Gr Desiree

#3114846 Quote

he dees maak je niet erg druk het zijn je darmen die aan het werken zijn , ik heb het zelf nu iook nog en vez\eltabletjes nemen doe ik ook altijd en moet zeggen naar een week helpt heel goed hoeveel weken ben je nu als ik vragen mag groetjes chantal

#3114847 Quote

Hoi Desiree,

Ik heb het ook gehad,

Probeer vezels te eten, yoghurt, GEEN BANANEN!!
    3 kiwi's achter elkaar
    lauw gekookt water.
    Dit hielp samen met de kiwi's

En anders moet je via de vk vragen om een lactose drankje!!

suc6!!

Groetjes
    Jeannette

#3114853 Quote

Ik ben vandaag 16 weken.
    Ik eet nu al extra veel fruit en yoghurt en laat al extra het wit brood liggen.

Mag je nu ook geen roos visee laxo drinken?

Als ik nu naar de wc ga met buikpijn denk ik wel eens hoe moet dat straks met de weeen.

Ik zei net tegen   mijn man wat nou als ik straks weeen heb en ik denk dat ik moet poepen word mijn kindje dan in de wc geboren?? Moest hij erg om lachen.

Fijne zwangerschap allemaal en veel suc6 met poepen!!!

Gr Desiree

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen