Hoi,
Okee, ik snap ook best dat je het op het laatst een beetje beu bent, maar mijn advies is: probeer er maar van te genieten. Klinkt misschien raar, maar straks ga je dat gefriemel en geschop in je buik misschien missen. Dat heb ik elke keer. Dat 1 zijn met je kind vind ik heel mooi en gezellig.\
Daarnaast vind je die laatste weken zwaar. Ik neem aan dat dit je eerste kindje is, want je weet blijkbaar niet hoe de eerste weken (soms maanden) na de bevalling kunnen voelen. Nou wordt dit misschien een beetje een verhaal van 'je weet niet wat je te wachten staat', maar echt, die tijd daarna KAN veeeeeel zwaarder zijn. Bij mijn eerste dacht ik ook: Oh, na de bevalling kom ik weer tot rust! Had even niet door dat een bevalling een ware uitputtingsslag kan zijn, waar ik toen zeker 6 weken voor nodig heb gehad om overheen te komen (lichamelijk). Daarbij komt de constante zorg voor je kleine. Je kunt geluk hebben met een kindje wat veel en vast slaapt, goed drinkt, etc, maar het kan ook heel anders.
Ik wil je geen angst aanjagen hoor, maar moe zijn en het zwaar hebben hoort eigenlijk onlosmakelijk bij het moeder- en vaderschap. In ieder geval veel succes met je bevalling (en de tijd erna).
Ivy