Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289577 2e Zoon Geboren

• Auteur

Hoi, ik wil jullie even laten weten dat onze 2e zoon 25 maart is geboren. Bevalling was erg zwaar ongeveer 22 uur vanaf 1e weeen tot de geboorte  en na de bevalling nog naar de OK voor verwijderen van de placenta, maar onze zoon Dani is gezond en dat is het belangrijkste!!!!!!!
    Ik ben in het  ziekenhuis bevallen ivm streptocokken B bacterie en moest aan het infuus. Was allemaal erg spannend omdat ik de kleine tijdens de bevalling kon besmetten met deze bacterie. 2 dagen in ziekenhuis moeten blijven ter observatie maar alles was gezond en wel en we mochten naar huis. Hier lekker van de kraamtijd genoten en heb inmiddels mijn draai al gevonden met onze 2e zoon erbij
    Oudste zoon is erg trots op zijn kleine broer en papa en mama op hun boys!!!!!!!!!!
    Ik wens iedereen nog een fijne zwangerschap toe en een goede bevalling en gezonde kids. Geniet er van!!!!!!!!!
    Zal nog geregeld eens op de forum kijken.
    Heel veel groetjes Nicole

#3114864 Quote

Hoi Hoi,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en ga er maar lekker van genieten.

Gr Fruit Girl

#3114865 Quote

Hoi Nicole,

Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!!!
    Ik wens je heel veel geluk met hem!

groetjes, Ikky

#3114877 Quote

Hoi hoi,

Nicole en partner (en grote broer)
    Van harte met de geboorte van jullie zoon en broertje  Dani
    geniet ervan!

Hoop ook snel z,n dergelijk berichtje te mogen typen   Hihi

Liefs,
    Marieke 39,2 weken en dochter Mara bijna 20 maand

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen