Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289582 Echo

• Auteur

hoi hoi

Ýk heb afgelopen vrijdag mijn eerste echo van mijn eerste kindje gehad. Ben nu 11 weken en 2 dagen.
    Wat een schitterend gezicht was dat zeg. De kleine  was heel snel te zien, lag dus goed vooraan. Na het horen en zien van het hartje was er een enorme opluchting omdat je van te voren niet weet hoe en wat. De zuster wilde dat het wakker werd. Na wat schudden aan mijn buik werd het nog niet wakker. Toen moest ik een paar keer hoesten maar bleef gewoon doorslapen. Het hartje was heel goed en krachtig dus maakte mij niet zoveel zorgen. Na nog een paar keer geschud te hebben werd het uiteindelijk wakker. Mooi gezicht was dat!!!!   Veel schoppen met de beentjes en na een paar min begon het te springen leek net of het de hik had hahahahah.
    Echt een wondertje voor mij na 3 jaar zwanger proberen te worden.  

Een echt paas cadeautje!!!!!!!!

Iedereen een voorspoedige zwangerschap gewenst

Groetjes evelien 11w 2d

#3114910 Quote

Wauwie, wat gaaf zeg!!! Heerlijk hè, die momenten dat je je kindje ziet…zucht….

Ik ben nu zwanger van mijn derde kindje maar heb weer wat traantjes gelaten bij het zien van m'n kleintje hoor!!! Ik geniet ook echt intens en dat lees ik ook in jouw verhaal. Waarschijnlijk omdat je er lang op hebt moeten wachten, als je dan ook zwanger bent geeft het zo'n ongelofelijk gevoel van 'wonder' en intensiteit vind ik!

Nou, lekker genieten van dat nieuwe leven in je buik wat gelijk staat aan de paasgedachte (nieuw leven).

Ik wens je een voorspoedige zwangerschap en bevalling toe.

Groetjes, Natasja
    40,3 wkn.

#3114958 Quote

Ha Evelien,

Gaaf he, leuk dat je frummel toch nog even wakker wilde worden voor je. Wij hadden vorige week woensdag de tweede echo, maar ons kleintje was meteen helemaal wakker, lag me toch een partij te spartelen !!   Echt heel gaaf !! Ik was toen 10wk4dg, inmiddels dus 11wk5dg, dus gaan we vrij gelijk op.

Ook wij hebben ruim 3 jaar op onze kleine moeten wachten. Na drie jaar pilloos zijn we naar de huisarts gestapt, meteen doorverwezen naar de gyn, maar tijdens onderzoeken bij de gyn waren we toch ineens spontaan zwanger. Wat is jullie verhaal? (als ik vragen mag )

Ik heb je volgens mij nog niet gezien op het oktober forum, klopt dat?? Is erg gezellig !
    groetjes,

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen