Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289584 Zijn Er Ook Meiden Uit Den Haag

• Auteur

hoi allemaal,

ik ben benieuwd of er ook meiden uit den haag of omstreken op dit forum zijn.
    ik ben nu 18 weken en voel me super,
    ben ook benieuwd of er iemand me kan vertellen of het zwangerschapszwemmen heerlijk is, ik wil dit misschien gaan doen.
    groetjes
    Pit

#3115396 Quote

Hoi Pit,

Ik woon in Den Haag.
    Ik ben morgen 17 weken zwanger en ook ik voel me SUPER!!!
    Ik ben trouwens ook erg nieuwsgierig naar zwangerschapszwemmen.
    Mijn moeder werkt in zwembad Zuiderpark en daar wordt het om 9 uur op zaterdagochtend gegeven.
    Zij zegt dat het heel goed is en dat het heel gezellig is.
    Dus ik zit er ook hard over na te denken om het te gaan doen.
    Wil je ook aan zwangerschapsgym of zo gaan doen?

Groetjes
    Denise

#3115616 Quote

hoi denise,

ja ik heb het zwangerschapszwemmen in het zuiderpark gelezen. ik denk dat ik dat ga doen.
    zwangerschapsgym weet ik nog niet heb wel wat dingen gelezen maar weet het niet

gr pit

#3115665 Quote

Ik woon in Voorburg – hier is het zwangerschapszwemmen om 10.30 uur op woensdagochtend (in Forum Kwadraat). Ik vind het nog steeds heerlijk – ben gisteren nog geweest! Vooral als je buik flink zwaarder begint te worden, is het heerlijk om je even wat minder log te voelen in het water. Ik vind het zeker een aanrader.

Ik heb ook zwangerschapsyoga gedaan (in Oud Rijswijk), maar dat vond ik geen succes – het is wel leuk om met de andere meiden te praten, en er wordt informatie gegeven over de bevalling, maar we deden echt heel weinig oefeningen. Bij het zwemmen kun je tenminste je eigen tempo bepalen en lekker moe worden als je daar zin in hebt. Maar als je niet zo'n boekenwurm bent als ik (ik hoorde geen info bij yoga die ik nog niet gelezen had) is zo'n cursus misschien weer wel aan te raden.

Heel veel plezier met zwemmen! Ik raad het echt iedereen aan.
    ~Hilde 40w5d

#3116218 Quote

Hey Pit,

Ik ben Linsey en kom uit Den Haag, ben momenteel 33 wkn en 1 dag zwanger.
    14 juni 2007 wordt ons mannetje verwacht, ben heel erg benieuwd!!

Ik heb zelf niet aan zwangersschapszwemmen gedaan maar lijkt me toch wel lekker om te doen, merk nu wel wanneer je de laatste weekjes in gaat je best behoefte kan hebben aan een warm bad of lekker een zwembad. Misschien dat ik het ook nog wel ga doen.

Ga nu wel naar zwangerschapsgym, moet zeggen in het begin had ik echt zoiets van "wat doe ik hier"   maar kan nu wel zeggen dat je er veel van kan leren en het toch wel handig is om te doen. Vooral bij je eerste kindje!

Groetjes,

Linsey

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen