Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289588 Duowagen Of Kinderwagen

• Auteur

Hoi dames,

Misschien beetje stom vraagje..
    Maar ik heb een zoontje van 13maanden en ben nu zwanger van de 2e (12-12-07).
    Nu vraag ik me af waar ik goed aan doe, moet ik een duowagen kopen of heeft mijn zoontje dan niet echt meer een kinderwagen nodig?

Ik denk zelf dat mijn zoontje nog echt wel een wagen nodig heeft (dagjes weg enzo), maar twijfel nog een beetje..

Hoop dat jullie het weten!!

groetjes

#3114932 Quote

Hoi,

Mijn dochtertje is 2 van januarie,en we krijgen over 4 weken nummer 2.
    Ik heb op marktplaats een kiddy board gekocht.Je weet wel zo,n plankje voor achter de wagen.Ik denk dat je een duo wagen niet lang gebruikt,misschien een paar maanden.Is ook zonde geld.En hoe vaak ga je een dagje weg? Maar goed, dat is toch voor iedereen verschillend.

Succes ermee!!

#3114939 Quote

Hallo,
    Helemaal geen domme vraag hoor! Mijn eerste zoontje was 20 maanden toen de 2e werd geboren. In eerste instantie een kiddyboard gekocht, maar dat vond hij even wel leuk. Als hij moe was kon ik hem alsnog tillen. Uiteindelijk heb ik een duowagen gekocht (2 zitjes achter elkaar). Later heb ik een duowagen met 2 zitjes naast elkaar gekocht. Alle 2 ideaal vond ik. Ze konden beiden zitten en/of liggen. 2 Zitjes naast elkaar is prettiger als je ze allebei wil laten slapen.
    Succes. Groetjes, Yoeke

#3114953 Quote

ik zit met hetzelfde problleem als jij, maar denk dat ik echt wel een duowagen ga kopen mijn zoontje blijft echt niet op een kiddy board staan en ze zijn snel moe en als je even na de winkel moet duurt het een eeuwigheid voor je er bent ze zien van alles moeten overal aan zitten nee ik zie de bui al hangen ik koop een duowagen.

#3114959 Quote

Hoi,

Mijn zoon was 1,5 jaar toen mijn tweede werd geboren en wij hadden ook een duowagen gekocht. Deze heb ik eigenlijk niet zoveel gebruikt, hij duwt erg zwaar en zwenkt ook minder goed als er twee kinderen inzitten. Als we echt op stap gingen en mijn man was mee had ik de kinderwagen voor de baby en mijn andere zoon zat in de buggy. En was ik alleen op stap met de kinderen ging ik nooit heel lang weg en had zo'n board voor de bugaboo. Wel heb ik de duowagen weer goed kunnen verkopen.

Groetjes,
    Lidewij

#3114963 Quote

hoi

onze oudste was net geen 19 maand en kon amper 2 maanden lopen toen zijn broertje geboren werd…. en toch hebben wij geen duowagen gekocht….
    Als we samen weggingen was het idd net als bij 1 van de voorgangster kinderwagen en buggy mee en dan allebei 1 duwen en als ik alleen ging dan deed ik in het begin de baby in een draagdoek mee en de oudste in de buggy en later dan ook wel de baby in de kinderwagen en de oudste lopend.

Heb de duowagen eigenlijk nooit gemist terwijl ik er vantevoren wel over na gedacht heb om er eentje aan te schaffen… dan wel eentje met de zitjes naast elkaar, maar ja, uiteindelijk niet gedaan.

succes met de keuze!
    marije

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3114983 Quote

Ik heb een dochter die 2jaar en 5maanden is als de 2de geboren wordt maar heb ook een duowagen besteld,de wat goedkopere omdat mijn dochter al wat ouder is wilde ik er niet teveel aan uitgeven. Ik heb een grote hond, doe altijd lopend de boodschappen en dan met een peuter die overal heen wil en een baby en dan nog een hond….voor mij was de keus snel gemaakt hoor! Geen stress aan mijn front,hahaha!
    Ik heb de Kees Twin besteld,heette voorheen orbit twin,kijk maar op http://www.happybaby.nl
    er is ook een nieuwe xadventure op de markt, beiden rond de € 350, de rest is allemaal veel duurder.
    Succes!!

ps al gebuik je m maar voor kortere tijd,kan je m altijd weer verkopen!

#3114988 Quote

Wij hebben hetzelfde probleem. Wij verwachten over 3 maanden ons 2e kindje terwijl ons zoontje dan pas 1,5 is. Wij hebben gekozen voor een duowagen achterelkaar omdat wij die voor 30 euro van een collega van mijn man over konden nemen.
    Ik denk ook wel dat je hem niet zo lang zult gebruiken. Vrienden van ons hadden dit probleem ook en hebben hem een jaar gebruikt toen begon de oudste: 'mam, hij trekt aan mijn haar', etc. zij hebben nu een plankje achter een gewone wagen gekocht (onze 'oude'   kinderwagen bewaren we dus maar voor de zekerheid!)

#3115021 Quote

Hoi,
    Ik ben nu zwanger van mijn tweede en die wordt geboren als mijn zoon 1 jaar en bijna 3 maanden is. Wij gaan dus voor een duo naast elkaar omdat ik niet denk dat mijn zoon dan al lange afstanden kan lopen of staan. Wel hebben wij in ons achterhoofd dat wanneer het niet werkt, we hem altijd weer kunnen verkopen

Groetjes Hanneke

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen