Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289594 Maantje

• Auteur

Hoi Maantje,

Jaaaaaaaaaaaaaa, superspannend!!! Jij bent toch ook 10-12 uitgerekend?
    Ik heb vrijdag een afspraak bij de HA!!

Ben je ook af en toe zo bang en onzeker?? Dat heb ik wel….hoop gewoon dat alles goed gaat!

We houden elkaar op de hoogte he!!

X Begin

#3115047 Quote

Ik heb ook gebeld met de huisarts, kan ik vrijdag terecht, De verloskundige belt mij morgen terug, kan ik over 3 weken terecht en dan over 4/5 weken de echo!!

Wilde echt dat het al zover was!! De onzekere periode voorbij!!

X Begin

#3115066 Quote

Heee Begin hoe is het???

Nou ik werd vanacht wakker door pijn in mn buik en vanochtend een beetje bloed!!!!
    Ik weet niet wat het is maar ik ga zo de vk bellen want het voelt niet goed….

Ik moet 09 mei voor gesprek en echo!!! Alleen even dit afwachten.
    Het voelt als ongipijn in het midden van mn buik en trok door naar mn schouder!

Ik hou je op de hoogte!!!!

Dikke kus maan!!!     En ja ben erg onzeker ook hoor!!!

#3115085 Quote

Oh nee!!
    Heb je al gebeld??

Had gisteren aan mijn vk gevraagd over buikpijn, zij geeft aan dat het er bij hoort…betekend dat je kindje groeit…

Hopen dat het bloed snel stopt! Zal voor je duimen!!

Dikke X Begin

#3115126 Quote

Hee begin!

Ik denk dat het over is…
    Ik heb net geslapen om de nacht weer in te halen en ging daarna naar de wc en het bloeden was niet gestopt maar erger, ging er zo uit…..ik ben echt bang dat mn beebje er niet meer is! Ik kan alleen nog maar wachten want kan nog geen echo krijgen pas bij 8 wkn. Dus dan ga ik pas…
    Het is echt verschrikkelijk….
    ik hou je nog op de hoogte meissie!
    xxxx
    PS voel je je goed?

#3115225 Quote

Gadverdamme!! Heb de hele tijd aan je gedacht…..

Hoe is het nu? Mag niet nu al een echo maken? Weet je ook waar je aan toe bent….

Hoop op een wonder voor je en dat het alsnog goed is!

Heel veel succes en tot snel!

Dikke kus en knuffel Begin

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3115250 Quote

He Begin!

Nee meis het is over….heb nu al 2 dagen bloeding en pijn….
    Moet woensdag naar de vk voor inwendige echo om te kijken of er nog wat zit…
    Ben er echt kapot van hoor!!! Mis mn beebje heel erg…
    Ik ben weer terug op mn vertrouwde plaatsje bij het zwanger worden forum.

Ik wil je echt alle geluk toewensen en dat je maar heeerlijk mag genieten van je kleine!!!
    Laat je zo nu en dan nog even wat weten hoe de echo is gegaan bv? Zit weer bij mn M&M ladies!!!! Ze zijn er gelukkig voor me!

hele dikke zoen en tot snel!!
    xxxxx  maan

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen