Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289596 Joeppiieee

• Auteur

Hallo iedereen,

Ik ben zwanger. Vorige week was ik zo duizelig toen heb ik er toch maar een test tegen aan gegooid. En het was duidelijk positief. Vorig jaar dec een mk gehad en daarna onregelmatig ongie. Waarschijnlijk 1 eisprong en gelijk raag joepie. Snel voor een termijn echo want we weten niet hoever we zijn, was met de vorige zwangerschap ook zo maar dat was bij de eerste echo al niet goed bij 6 wk en het is er pas bij 11 weken uitgekomen.

Ben wel erg bang voor de echo dat het weer slecht nieuws is maar daar gaan we niet van uit ik ben nu 6 wk en vloei nog niet en ben erg misselijk bij de andere vloeide ik al met 5 wk en had ik ook nergens meer last van

Ik ben zo blij.

groetjes snelly

#3115071 Quote

he snelly
    super gefeliciteerd, hoop voor je dat de echo deze keer wel goed blijkt te zijn.
    succes.

groetjes Iris

#3115074 Quote

GEFELICITEERD en ga uit van het positieve!!! Ik ken het gevoel hoor. Ook een mk gehad maar volg je gevoel en als dit goed is komt het goed!

gr.Ing

#3115076 Quote

GEFELICITEERD!

Wel lekker dat je nou vroeg een echo krijgt, heb je iniedergeval snel zekerheid! geniet ervan!

Groetjes Marjolein

#3115100 Quote

Niet te veel zorgen maken hoor! Is waarschijnlijk helemaal niet nodig. Veel succes bij je echo.

Groetjes,
    Nelly.

#3115104 Quote

Hoi

Van harte proficiat met je zwangerschap. Lekker van genieten en ik hoop voor je dat alles goed is bij je echo. Men zegt als je misselijk bent dat de kans op een miskraam verkleind. Ik heb dit pas nog ergens gelezen. Toi Toi

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen