Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289598 Vanochtend Afspraak Gemaakt Bij Vk

• Auteur

Dag allemaal,

Vanaochtend heb ik een afspraak gemaakt voor zaterdag 12 mei. Heel spannend, ben dan bijna 10 weken zwanger, dus ik krijg een inwendige echo. Maar goed dat dit even gemeld wordt, anders was ik wel even geschrokken, ben nogal preuts maar dat zal nu wel snel afgelopen zijn.
    Wel een vraagje, is iereen onzeker de eerste weken, of blijft dit de hele zwangerschap zo door gaan. Ben namelijk best bang dat ik het zal verliezen. Maar ja spanning is natuurlijk ook niet gezond voor het kindje(vruchtje)

Daaaaag bedankt voor de antwoorden !!

#3114981 Quote

hoi echt wel spannend he? je hoeft niet bang te zijn   altijd de eerste 3 maanden die zijn het ergst als je die doorkomt dan kan je ervan uit gaan dat het goed zit ik kreeg een echo met 8 weken en 4 dagen hij zat er heel mooi in toen dacht ik mooi dat zit goed maar ik snap je wel hoor want je hoort iedre keer weer enge verhalen maar asl het goed zit dan hoef je je geen zorgen te maken ik ben wel benieuwd naar je eerste echo     asl je zin hebt om te chetten is mijn hotmail     daisy_cheeta@hotmail.com groetjes chantal

#3115061 Quote

Hoi,

Ik was in het begin ook wel wat onzeker,maar bij mij is het weggetrokken zeg maar.Vanaf week 12 voelde ik mij eigenlijk al weer wat zekerder.Ben nu 21 weken en voel me hardstikke goed,ben nog wel vaak moe en last van bandenpijn,soms heel erg zelfs.Maar hopelijk gaat het bij jou ook snel over.

Groetjes Bernice(21weken zwanger)

#3115112 Quote

Ja heel spannend allemaal, maar ben nu al rustiger dan de voorgaande jaren. Laat het allemaal gewoon op me afkomen. Alleen de dag gaan zo langzaam, kan niet wachten tot ik naar de vk mag.

Bedankt voor de reacties

Groetjes (5weken)

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen