Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289605 Zwanger

• Auteur

Lieve Meiden,

Afgelopen vrijdag was het voor ons een hele "Goede Vrijdag"
    we hebben te horen gekregen dat er weer een klein wondertje in mijn buik groeit.

We zijn natuurlijk helemaal door het dolle heen, dat ik weer zo snel zwanger ben (binnen 2 rondes) aan de andere kant vinden we het ook heel erg eng.
    ZOu alles wel goed zijn? krijgen we geen miskraam, mogen we nou na 9 maanden wel een gezond kindje in onze armen houden die wel bij ons mag blijven?

Ik kreeg het van het weekend even te zwaar toen ik dacht, dat als het kindje weer Spina Bifida zou hebben, het dat nu al heeft.
    Toch aan de andere kant heb ik een heel erg goed gevoel over deze zwangerschap.

Laat het maar snel 27 april zijn, dan kunnen we kijken op de eerste echo of het hartje van ons wondertje klopt.

Ik ben 8 december uitgerekend, en tot die tijd zal het spannend zijn en blijven.

Liefs Randy
    mama van Ninthe* en 5 weken en 3 dgn zwanger

#3115034 Quote

Hoi Randy,
    Van harte gefeliciteerd!!! Wens je een hele goede zwangerschap toe en hoop dat je ervan kunt genieten en dat alles helemaal naar wens gaat!
    liefs, daantje

#3115045 Quote

HEEEEEEEE RANDY!!!

Gefeliciteerd!!!!!!! Geweldig!!!!!!
    Zijn we gelijk uitgerekend………want ook ik ben zwanger! Rond 10 december uitgerekend!!

Hoop dat het allemaal heel goed met je gaat deze keer!

We houden elkaar op de hoogte!!

X begin

#3115046 Quote

HI Randy, Gefeliciteerd, spannend allemaal,
    Voor mij was het pasen een hele goed weekend, ik ben 2de paasdag te weten gekomen dat ik ook zwanger ben, helemaal gelukkig, voor mij is het mijn eerste kindje,
    ik ben momenteel in NL,maar woon in Engeland,ik ga donderdag weer terug. ik ben 9 dec uitgerekend ongeveer. Ik ben zo blij, ik wist niet dat het zo snel zou gaan, afgelopen januari mijn spiraaltje weg laten halen en nu al 5 weken zwanger. kan snel gaan 😉

als je nog tips hebt, alles is van harte welkom 😉

groetjes
    mirgav

#3115154 Quote

Hoi. Ik heb je verhaal gelezen toen met je dochtertje, en hoop van harte dat alles goed zal gaan nu!! In ieder geval harstikke gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!
    Gr. Anne-Marie

#3115088 Quote

Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er van!!!

Groetjes Cindy

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3115102 Quote

Hoi Randy,

gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop voor je dat alles perfect gaat verlopen en dat het snel december is en jullie een gezonde baby mogen vasthouden.

groetjes van Marloes

#3115113 Quote

Hoi Randy,

Van harte gefeliciteerd! Ik ken je van het verlies en verdriet forum. Zelf ben ik nu 23 weken zwanger en was het ook snel raak bij ons.

Ik ken je onzekerheid en vooral de echo's, en dan met name de 20 weken echo, waren toch wel erg spannend. Alles gaat verder helemaal goed en voel me super.

Ik hoop dat alles lekker loopt en dat je je prima blijft voelen.

Groetjes,
    Janneke

#3115114 Quote

Hoi Randy,

Ik wil je van harte feliciteren meid. Geniet ervan!! Ik heb het laatste half jaar zo nu en dan met je meegelezen en gun je het van harte. (geldt voor iedereen natuurlijk).
    Ik zie je op het decemberforum.

Liefs,
    Pebbles 5w6d zwanger, 6 dec. uitgerekend.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen