Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289606 Moeders Voor Moeders

• Auteur

Dames,

Doe jullie mee aan moeders voor moeders?
    Heb van het weekend via internet aangegeven dat ik mee wil doen en zojuist de voicemail ingesproken.

X Begin

#3115052 Quote

Hoi,

Ik heb me van het weekend ook aangemeld bij moeders voor moeders.
    ik zit nu te wachten tot ze me terug bellen.

Liefs Randy

#3115060 Quote

Hoi
    ik doe sinds een week mee, heb er ergens anders ook ene toic over staan, moet staan onder november of zwanger zijn dat weet ik niet meer precies, goede zaak vind ik het iig
    groetjes

#3115065 Quote

Ik heb me ook aangemeld, dinsdag komt er iemand voor een intake. Vind het eigenlijk niet meer dan normaal om mee te doen (kan voor anderen anders zijn hoor….), wat is er nu mooier dan jouw geluk op deze manier met iemand te kunnen delen.

#3115075 Quote

Kreeg vanochtend de verlossende brief…. Deze week laatste week! hahahah
    Weet je, gevoelsmatig heb ik het echt met alle liefde gedaan. Het idee dat ik andere vrouwen eventueel kan helpen met een grote wens. Wil er zelf nieteens bij stilstaan hoe frustrerend het mij lijkt als je al tijden bezig bent en medische molen etc.

Maar ondanks dat alles ben ik wel blij dat ik er vanaf ben. De grote maatbeker was erggg onhandig haha.

Deze week dus voor het laatst, en krijg dan t cadeautje, (dat is het servies ontworpen door bruna, bij aanmelding bewust voor het bestek gekozen die er bij past.)

Liefs Marjolein
    14,4 wkn

#3115080 Quote

Ik heb me vandaag via internet aangemeld.
    Ben vandaag   7w, 5dg. Ik ben zelf verminderd vruchtbaar door PCOS en heb daarvoor behandeling gehad met hormooninjecties. Ik weet dus maar al te goed hoe dankbaar je moet zijn met dit mooie wonder en het feit dat je zo makkelijk weer iemand anders kan helpen door urine te sparen! Ik heb wel eerst de vroege echo afgewacht gisteren. Het hartje klopt sterk dus nu durf ik ook mee te doen aan moeders voor moeders!

Wat mij betreft….allemaal meedoen dus! Hihi!Fijne zwangerschap allemaal!

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3115083 Quote

Gefeliciteerd!
    T blijft geweldig dat je dmv je eigen urine vrouwen kan helpen, meen ik echt.
    Ik was zwanger in ronde 6, dus heb geen ervaring met problemen met zwanger worden oid, maar ik ben me er wel degelijk bewust van dat zwanger worden NIET vanzelfsprekend is. En als je dan weer dit soort verhalen leest, is gewoon geweldig!

Groetjes Marjolein
    14,4 wkn

#3115089 Quote

Hai meiden!!

Ik blijf het zeggen……goed dat jullie meedoen!!! Ik heb 4 jaar in de medische molen gezeten en heb 6 x iui en 1 x ivf gehad en heb het hormoon dus nodig gehad. Ben nu ruim 26 weken zwanger dankzij deze hormonen dus ga vooral zo door!!

Enne ook ik was blij hoor dat ik de 11 weken plassen achter de rug had. Het is niet erg om te doen maar als het dan niet meer hoeft is het wel heerlijk.

Succes allemaal!!

lfs ing

#3115093 Quote

Hoi Hoi,

Ook ik kan het niet vaak genoeg zeggen VOORAL DOEN!!!!!!!!

Ik heb zelf ook in de MM gelopen om zwanger te worden en heb 4x IUI en 1x IVF gehad en nu kan ik na 2,5 jaar ook zeggen; IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!

Het hormoon wat uit de opgevangen urine wordt verkegen heb ik dus vaak nodig gehad en ben heel erg dankbaar dat er vrouwen zijn die dit voor ons willen doen.

Ik doe zelf natuurlijk ook mee. Ik heb eerst de 1ste echo afgewacht, met 7.5 wkn en daarna ben ik ook actief mee gaan plassen. Eerder durfde ik niet mee te doen vanwege mijn miskraam vorig jaar April.

Ik ben morgen alweer 14 wkn en moet nu nog 2 wkn meeplassen.
    Ik moet eerlijk zeggen; ik ben blij als het erop zit. Na 8 wkn in een kannetje plassen en daarna overgieten in een fles ben je het toch wel spuugzat.

Maar het is voor een goed doel en je maakt er zoveel vrouwen gelukkig mee.
    Dus als je mee KAN doen, vooral doen.

Kruimel

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen