Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289607 Ivy

• Auteur

Hoi Ivy,

Ik weet niet of je me nog kent, maar ik zou een zwangerschapgordel bestellen omdat we eind april op vankantie zouden gaan. Nou heb ik die bestelling geannuleerd, omdat ik nog steeds zit te twijfelen om op vakantie te gaan ivm bekkenklachten. En als ik toch ga (dat weet ik nu nog niet) dan doe ik mijn gewone gordel maar om. Ik vind het wel jammer dat ik je beloofd had om het samen te delen. Misschien heb je een ander oplossing. Nogmaals sorry………

Gr. Lucy

#3115082 Quote

Hoi Lucy,
    Geeft niks hoor. Onze vakantie staat al geboekt (al voor ik zwanger was), maar het is voor mij inderdaad ook de vraag of ik die lange autorit kan maken. Heb in mijn vorige zwangerschap ook bi. gehad en kon toen absoluut niet zitten. Misschien, als de klachten weer terugkomen (wat nogal voor de hand ligt) ga ik met de jongste gewoon vliegen. Is ook niet fijn met bi. maar in ieder geval korter.
    Jij in ieder geval succes ermee.
    Groetjes,
    Ivy

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen