Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289608 Hartslag Jongenmeisje

• Auteur

Ik heb ooit eens gelezen dat de hartslag van een meisje hoger is dan die van een jongen. Wie weet nog hoe dit ook al weer zat? En of het uit kwam? Groetjes!

#3115063 Quote

hoi,
    Bij ons was de hartslag zo rond de 140 a 150, en volgens de statistieken zou dit dat een jongen zijn. Maar ze is toch echt een meid hoor!

Groetjes Mickey en Katie

#3115064 Quote

Hoi,

Grappig dat jij hierover schrijft. Wij hebben een dochtertje van net 2 en toen ik van haar zwanger was en mijn vk naar haar hartje luisterde zei ik wat gaat haar hartslag snel (wij wilden het geslacht niet weten). Toen zei zij; dan wordt het vast een meisje en inderdaad. Nu ben ik wederom zwanger en 2 weken geleden luisterde dezelfde verloskundige voor de 1e keer naar het hartje van onze baby en deze hartslag ging veel langzamer. Dus ik dacht; is dat wel goed?…..en vroeg dat ook. Zij zei toen; dat het een keurige hartslag was en dat het nu een jongetje zal worden (nog maar afwachten natuurlijk) maar misschien zit er een kern van waarheid in.

#3115078 Quote

hoi,
    bij ons is het uitgekomen. Bij onze eerste ging het hartje altijd zo snel… een meisje. Bij de tweede viel het ons op dat het hartje langzamer klopte. En ja hoor, een jongetje.
    Nu ben ik zwanger van de derde, en voor mijn gevoel gaat het hartje weer erg snel. Volgende week heb ik mijn 20-wk echo, ben benieuwd wat ze zien. Maar mijn gevoel zegt weer een meisje…
    gr,
    yvette

#3115098 Quote

Bij ons kindje ging de hartslag langzaam. Wij wisten inmiddels al dat het een jongetje zou worden, maar de vk nog niet. Ze zei dat ze aan de hand van de hartslag op een jongetje gokte. En ja hoor, ons zoontje Dean is inmiddels alweer 6 maanden oud. Misschien klopt het dan toch?

Groetjes,
    Nelly.

#3115103 Quote

hallo
    ik werk in het ziekenhuis en over het algemeen genomen kun je zeggen dat een snellere hartslag bij een meisje past, bij ons was dat ook het geval maar 100 % zegt he t niet

groetjes ellen

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3115109 Quote

hoi hoi

het zijn natuurlijk bakerspraatjes

50-50 kans dat het klopt he

bij ons heeft hij een hoge hartslag vna 150-160 zou je zeggen een meisje maar het wordt echt een KNULLIE hoor

groetjes moekje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen