Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289610 Ongi Gevoel En Bloed

• Auteur

He meiden!!

Werd vanacht wakker door buikpijn….voelde net alsof ik ongi moest worden. Vanochtend bloed aan het wc papiertje….
    Ben een beetje erg bang nu en ik kan de vk niet bereiken!!!! krijg antwoordapp, werken ze op woe niet???
    Alleen een spoednummer voor bevallingen enzo.
    Ik moet de dokter om half 11 bellen maarja ze had het al over een miskraam…
    ik weet het ook niet het voelt zo raar, niet dat ik plat lig van de pijn…zou het echt???

weet iemand wat dit is? ben echt ontzettend bang nu…

xxx

#3115073 Quote

he Inge!

5 wkn en 3 dgn….erg vroeg dus nog maar was er al aan gewent!
    Denk je dat ze daar een echo voor kunnen doen?
    Ik hoop idd dat mn beebje er nog lekker zit…
    we moeten   maar afwachten…
      x maantje

#3115086 Quote

Hoi Maantje,

Wat vervelend nou. Was het bruin bloed of echt rood?
    Bruin bloed betekend oud bloed dus hoef niet altijd iets erg te betekenen. Kleine veegjes rood bloed kunnen ook door een klein beschadinkje  komen of door de goede doorbloeding van je baarmoeder. Hoeft dus ook niets erg te betekenen. Heel veel vrouwen hebben last van kleine beetjes bloed verlies in de 1ste wkn van de zwangerschap.

Ik heb vorig jaar April een miskraam gehad met 6.2 wkn en dat begon met bruin bloed, eerst kleine veegjes. Het begon eind van de middag, zonder buikpijn. Ik  schoot meteen in de stress maar  probeerde mezelf moed in te praten met;  het is nog geen rood bloed en heb geen buikpijn. Maar toen ik naar bed ging werden het al grote klodders.
    's Nachts kreeg ik buikpijn (ongigevoel) en op de wc ging ik echt bloed  verliezen. 's Morgens leek het op een heftige ongesteldheid en verloor ik grote klodders bloed en slijm en toen was opeens mijn buikpijn ook weg. Op de echo bleek dat mijn baarmoeder alweer schoon (leeg) was, was dus alles verloren op het moment dat mijn buikpijn ook opeens weg was. Bij mij is het dus vrij snel gegaan.

Ik hoop dat jij bij de gelukkigen hoor bij wie bloedverlies niets te betekenen heeft.
    Met 5 wkn is er nog vrij weinig te zien op een echo. Het hartje gaat pas kloppen rond de 6 wkn (als je heel veel geluk hebt iets eerder). Wel is er een vruchtzakje te zien maar of er een vruchtje inzit kan je volgens mij nog niet zien.

Heel veel sterkte en ik   voor je dat je kleintje nog lekker warm zit.

Kruimel

#3115087 Quote

Hoi Maantje,

Wat vervelend voor je. Bloed en krampen zijn meestal niet zo'n goed teken helaas.
    Maar ja, wacht maar eerst rustig af wat de dokter zegt.
    Helaas heeft een echo bij deze termijn nog niet zo heel veel zin. Het hartje gaat pas vanaf ongeveer 6 weken kloppen en dat is een belangrijke mijlpaal om een miskraam uit te sluiten. Dan heb je al weer heel wat procenten minder kans dat het misgaat.

Heel veel sterkte.

Groetjes,
    Maike

#3115094 Quote

Het kan ook blaas ontsteking zijn. Dan heb je ook bloedverlies, maar niet uit je schede. Je kan dit testen door ff een tampon te dragen. Sterkte!

#3115123 Quote

Lieve meiden,

Bedankt voor jullie reacties!!
    Het bloeden is erger geworden en ook 's nachts een ongi gevoel en vanochtend ook. Daarnet na een dutje op de bank naar de wc gegaan en daar kwam het los, een sliert en bloed en toen hielt het op. Nog wel ongi krampjes….maar het bloeden wordt meer dus ik vrees eigenlijk het ergste….
    Dit moment is echt verschrikkelijk en zou je niemand anders toewensen!
    xxx

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3115137 Quote

Hoi Maantje,

Wat vervelend voor je. Het is inderdaad iets wat je niemand toewenst.
    Misschien een troost, maar het gaat niet voor niets mis. Dan is er toch iets niet goed geweest met het vruchtje.
    Ik heb zelf vorig jaar een miskraam gehad en vond dat ook verschrikkelijk. Echter, ik had vanaf het begin al een beetje het idee dat het niet goed zat. Ik was er dus wel een beetje op voorbereid.
    Ik ben na een curretage meteen weer zwanger geworden dus laat de moed niet zakken. Dat het nu misgaat wil absoluut niet zeggen dat het volgende keer weer misgaat. Mijn gynaecoloog heeft gezegd dat een vrouw wel een kans van 1 op 5 heeft op een miskraam. Heel veel vrouwen merken het niet omdat het lijkt alsof ze ongesteld worden.

Heel veel sterkte de komende tijd en als je je hart wilt luchten, dan schrijf het hier maar van je af!

Groetjes,
    Maike

#3115140 Quote

Lieve Maantje,

Gedver, wat een kl*** bericht zeg, dit wens je echt niemand toe. Hoe pril het ook is, je bent er   toch al helemaal aan gewend dat er een kleintje komt.

Heel veel sterkte toegewenst en weet dat je hier je verhaal kwijt kunt!!!

Liefs Saskia

#3115158 Quote

Oh, maantje wat een telerstelling zeg!! Vreselijk voor je meis en natuurlijk ook voor je mannetje. Wens jullie nu heel veel sterkte, neem je tijd, het is niet niks!
    liefs, daantje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen