Goeiemorgen,
Nou, de titel zegt het al, waarom blijf ik nou onzeker?
Ik ben morgen alweer 14 wkn
, gaat best hard hé. Ik heb al 3 ontzettend GEWELDIG GOEDE echo's gehad waarbij ons wondertje het fantastisch deed. Volgende week dinsdag alweer een echo (voorlopig de laatste) en dan wordt ik ontslagen uit het zh (ben zwanger geworden van een IVF-behandeling) en overgeleverd aan de vk. Dus dan zou je toch denken dat ik een gerust gevoel zou moeten hebben zo onderhand, maar nee……
.
Dat komt vooral omdat ik me niet zwanger voel en er ook niet zo uitziet. Alleen mijn borsten blijven maar groeien, moet toch binnenkort maar eens naar een zwangerschapsbh gaan kijken. Ik was tot 12 wkn alleen erg moe voor de rest bijna geen kwaaltjes maar is vanaf 12 wkn ook iets minder aan het worden. En dat buikje………jaaaaa……….die is er nog steeds niet en nog geen grammetje aangekomen
.
Ik ben heel slank van mezelf en je ziet echt niets, noppes, nada…….
Soms kan ik er wel boos om worden, helemaal als ik hier en op het November Forum lees dat zowat iedereen al dikker wordt en positiebroeken moet dragen, waarom ik nou niet…….verdorie……..
Ik heb 2,5 jaar op deze zwangerschap moeten wachten en wil zo graag showen dat ik zwanger ben, dat iedereen het aan me ziet. Nu hoor ik alleen, je ziet nog niets
.
Wanneer gaat mijn buikje nou groeien? De kleine groeit toch ook dus dan zou je denken dat mijn buik ook zo onderhand wat dikker moet worden. Vanaf 13 wkn komt je baarmoeder omhoog.
Pfffffffffff, toch even lekker hé als je anoniem kan klagen.
Kruimel