Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289617 Misselijk Wanneer Conatct Opnemen

• Auteur

Hoi,
    ik hou sinds een aantal dagen niets meer binnen (dus ook foliumzuur niet meer) wanneer moet je contact opnemen met je huisarts. ik ben pas 6,5 week dus nog geen vk. is het echt zo dat het vanaf nu alleen maar erger gaat worden tot de 12 weken? ik hoop het niet.
    groeten

#3115125 Quote

hoi,

je kunt je nu al gewoon aanmelden bij een verloskundige praktijk hoor

en gelijk een afspraak amken voor de eerste echo en gesprek

kun je gelijk je vraag/probleem voorstellen.

en of het erger wordt??? dat verschilt per persoon hoor

bij de een gaat het snel over bijd e ander niet de een heeft nergens last van de ander wel

hoop dat het snel beter gaat

succes

groetjes moekje

#3115175 Quote

he Anouck wat ontzettend vervelend voor je. Die 12 weken zegt niets hoor. Het kan erger worden en langer duren dan 12 weken maar ook korter.

Waar je wel voor moet uitkijken is dat je niet uitdroogd. Hou je wel water binnen? of gaat dat ook niet? Ik denk dat je gewoon even je Vk moet bellen of je huisarts.

Sterkte

#3115194 Quote

Hoi,
    kijk het nog tot het weekend aan, hou inderdaad ook heel weinig vocht binnen. heb ook al soep en fruit geprobeerd, ben nu aan de cola, schijnt ook te helpen en vandaag is er nog niets uitgekomen. schrijf wel precies op wat ik eet en drink en hoe laat en hoe laat het er dan uitkomt. Maar als ik een stukje wel op mijn hand beet pak springt het nog gewoon terug. heb wel eens gehoord   dat als je uitdroogt het recht blijft staan. maar ja leuk is anders, zit wat achter de computer en lig in bed :S voel me vooral heel schuldig naar mijn baas toe. Kan echt niet werken, en je kiest er bewust voor en zadelt hem met de problemen op. kijk als je de griep krijgt kan je er niets aan doen, maar dit doe je zelf. hebben jullie dat ook?
    gr

#3115200 Quote

Hai Anouk

Ik zou me over je baas maar even geen zorgen maken. Hij neemt een vrouw in dienst en dan weet je dat ze evt ooit kinderen wil.
    Dat je zo mega misselijk bent kun je nueenmaal niks aan doen (net al bij griep)
    Ik zo idd vast contact zoeken met een vk en als het vandaag niet beter gaat morgen zeker de ha anders bellen. Dit moet je niet in het weekend echt op breken.

Veel sterkte en beterschap gewenst

Gonnie

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen