Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289620 Buikgriep Kan Dat Kwaad Voor Ons Kleintje

• Auteur

hoi meiden,

ik lig ziek op bed met buikgriep. ik ben zo misselijk en heb al 2x overgegeven. ik voel me zo beroerd en het gaat maar niet over. ik wil niet meer overgeven.

ik maak me wel zorgen om ons kleintje. kan dit kwaad? ik moet wel goed blijven drinken zei de vk maar ik spuug het er zo weer uit. anders moet ik naar de dokter want ik mocht niet uitdrogen. hoelang duurt buikgriep? ik wil er van af zijn. misselijk zijn is echt niet leuk!

of heerst er ook weer buikgriep?

xxx arianne 29.3 zwanger

#3115133 Quote

Hoi Arianne,

een buikgriep is vervelender voor jou als voor de baby. Die kan wel tegen een stootje. Een buikgriep duurt gelukkig meestal maar een dag of hooguit twee. Probeer toch zoveel mogelijk te blijven drinken. Je lichaam neemt altijd wel wat op. Bijvoorbeeld rooibosthee met suiker. De suikers voorkomen dat je uitdroogt.

Beterschap.

Groetjes van Marloes

#3115136 Quote

Hoi hoi…

Ik had 2 wk geleden buikgriep en wat baal je dan je twijfelt dan heel erg dat het kwaad kan voor je kleintje…maar die heeft genoeg vruchtwater en reserves om van te leven.
    Maar ik begrijp je angst….
    Ik kon echt niks binnenhouden en heb op een gegeven moment gewoon 12 uur ook niet gedronken, van een slok water moest ik al overgeven en dan komt er vaak nog meer uit dan er in ging. Je kan echt wel even zonder…als je maar lekker in je bedje blijft liggen en niets doet verbruik je ook geen energie…
    Beterschap!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen