Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289624 Gastouder

• Auteur

Hallo

Zijn hier toevallig mama's die gastouder zijn?
    Ik werk nu nl op een kinderdagverblijf maar ben in overweging om gastouder te worden omdat dit makkelijker is met werktijden na mijn zwangerschap.
    Ben benieuwd hoe jullie dit ervaren?
    En voor mamam's die kiezen tussen een kinderdagverblijf of gastouder wat is jullie reden om voor welke te gaan?

groetje nathalie

#3115156 Quote

Hoi. Ik ben geen gastouder, maar mijn zoontje (2 jaar, 2 maanden) gaat sinds een jaar wel naar een gastouder toe 1x per week, en ik moet zeggen het bevalt prima!!! Hij is daarvoor naar een kdv gegaan, maar dat was heel onpersoonlijk, en iedere keer als ik hem kwam halen was ie aan het huilen (is natuurlijk niet bij ieder kdv, ik denk dat we gewoon geen geluk hadden daarmee..)..
    Maar sinds ie bij de gastouder is gaat het super. Hij heeft toch het contact met andere kindjes (meestal een stuk of 4 of 5), maar toch is het persoonlijker en niet zo grootst als bij een kdv. Ik vind het dus een uitkomst!
    Gr. Anne-Marie

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen