Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289627 Daaposs Toch Wel Even Schrikken Hoor

• Auteur

Hoi dames,
    Ga ik gisteren nietsvermoedend voor een controle naar de gyn.
    Moet ik aan de ctg. Dat is niet zo erg. Maar ik moest dus gelijk een nachtje blijven.
    Dat was minder.
    Wat was er aan de hand? Ik had de baby even wat minder gevoeld en heb gewoon
    heel veel last van harde buiken. Soms pijnlijk en soms niet.
    Bovendien had ik maandag een heel klein beetje bloed verloren.
    Ze waren dus bang en ik toen dus ook dat die kleine al kwam!!
    Heb vannacht ook aardig wat pijn in mijn buik gehad.
    Het ctg was vanochtend nog hetzelfde als gisteren. Alleen had ik gelukkig geen
    ontsluiting en mocht ik gelukkig weer naar huis.
    Ik moet nu bed-bankrust houden in de hoop dat die kleine blijft zitten waar ie zit.
    Want vooral als ik sta of loop dan heb ik harde en pijnlijke buiken…
    Laten we maar hopen dat die kleine gewoon lekker blijft zitten. Ik heb gelukkig wel
    veel hulp van mijn vriend/ ouders en vaste oppas. Want ik mag mijn zoontje ook niet
    meer optillen….
    Lastig maar ik zal er aan moeten wennen he? Alles voor die kleine. toch?
    Moest het toch even aan jullie kwijt.
    Liefs Melanie (33.3 wk zwanger)

#3115168 Quote

Oef das schrikken zeg.
    Gelukkig dat het allemaal is mee gevallen.

Die rust is nu wel heel belangrijk,   blijft je kleintje nog lekker ff zitten

Succes
    Gonnie

#3115179 Quote

Hoi hoi,

Dat is schrikken nou doe het maar rstig aan dat is het allerbelangrijkste en hou je taai.

Gr Fruit Girl 21,6 wk

#3115212 Quote

Ik herken het helemaal, met uitzondering van het bloeden. Ik kan me voorstellen dat ze het even goed wilden controleren. Het bed-bankrust houden ken ik ook, ik moest vanaf 22 weken rust houden. Vanaf week 30 mocht ik gelukkig weer wat doen.

Vanaf 37 weken mag je kleine geboren worden, dus vanaf dan zul je waarschijnlijk wel weer wat meer mogen. Heel veel sterkte en probeer een beetje te genieten van je rust. Ik dacht eerst ook van 'dit gaat heel lang duren', maar uiteindelijk viel het best mee. Met een laptop, de afstandsbedieningen van tv en dvd, de telefoon en een paar leuke tijdschriften of boeken kom je een heel eind.

Groetjes, Marisa

#3115242 Quote

Hoi dames,
    Ontzettend bedankt voor jullie lieve berichtjes.
    Gisteravond ben ik weer in het zh geweest. Weer aan de ctg omdat de harde buiken
    om de 10 min kwamen. Het waren idd wel wat weeën maar gelukkig weer nog steeds
    geen onstluiting. Nu moet ik tot zondag echt zoveel mogelijk liggen/zitten en dan ben
    ik 34 weken. Nog te vroeg, maar mocht het dan doorzetten dan kan die kleine het
    aan… Zeggen ze. Afwachten he?
    Mag dan nog niet tillen ed. Maar wel iets meer lopen. Daar wordt het alweer wat
    makkelijker van lijkt me.
    Maar komt helemaal goed.
    Liefs Melanie (33.4wk)

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen