Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289628 Weet Het Even Niet Meer

• Auteur

Heee mama's

Ik ben pas in verwachting we weten nog niet hoe lang volgende week weer termijnecho en ben zoooo moe en voel me misselijk ..
    Heb ook nergens zin in …kennen jullie dit probleem ook of hebben jullie dit ook in het begin gehad…
    Janken om niks …voel me zo verdrietig hierom …

Wil me lekker fit voelen ..misschien tips?

Groetjes Verdrietige mama

#3115163 Quote

hoi
    ja meid hoort er allemaal bij he,is voor een goed deol moet je maar denken en het zal wel weer over gaan.succes he gr wendy

#3115167 Quote

Hai

Ja dit is typisch het eerste paar maanden (niet schrikken) zwanger gevoel. Gewoon toegeven aan je moeheid als het kan. Lekker 'savonds eerder naar bed.
    Die huilbuien hebben bij mij de eerste keer tot het eind toe geduurd. Daarna kon ik ook ineens veel minder hebben. Films die ik altijd wel leuk vond (kill bill etc) trok ik niet meer, ik leek mijn moeder wel 🙁

Veel succes en laat je lekker verwennen!

Gonnie

#3115169 Quote

Hoi
    ik vraag me ook wel eens af waarom niemand me ooit verteld heeft dat zwanger zijn afschuwelijk is! natuurijk is het luxe (tegenover mensen waarbij het niet lukt) natuurlijk is het voor een goed doel, maar ik voel me zo ziek en weet niet hoe ik de dag door kom, verveel me dood in bed maar kan niet veel anders dan af en toe achter de computer kruipen. ik kan er echt nog niet van genieten, terwijl ik meestal echt de positieve kant van alles in zie
    succes,

#3115180 Quote

Hoi hoi,

Hormonen doen een hoop met je lichaam als je zwanger bent, je moet het de tijd geven dan valt alles op zijn plek. Zelf heb ik het ook gehad misselijkheid niet zoveel maar wel heel erg moe en heel veel last van de borsten en janken om niks. Die vermoeidheid heb ik soms nog steeds en janken om niks kan ik ook nog steeds, maar echt het wordt minder.

Zwanger zijn heeft zijn voor en zijn nadelen maar probeer er zoveel van te genieten en denk er aan dat er een klein wondertje in jou buik groeit die jij zometeen lekker kan vertroetelen.

Gr Fruit Girl 21,6 wk

#3115190 Quote

Floradix is in elk geval een aanrader. Vooral als je na een week of 12 nog steeds gruwelijk moe bent, wil dat nog wel eens helpen. Bij mijn eerste zwangerschap was ik na 18 weken nog steeds hondsmoe en toen ik op advies van de verloskundige dat goedje tot me nam, voelde ik me binnen 3 dagen weer topfit.
    Ik ben inmiddels 16 weken zwanger en was tot 3 weken geleden hondsmoe en vooral heel erg chagrijnig. Floradix helpt in elk geval wel, al vind ik dat het dit keer iets minder goed werkt dan de vorige keer.
    Overigens vind ik dat Floradix alleen maar helpt als je zo tussen de pakweg 12 en 24 weken zwanger bent. In mijn vorige zwangerschap hielp het spul niet meer toen ik na een week of 30-32 weer heel erg moe was. Toen ben ik multivitaminen gaan gebruiken, speciaal voor zwangeren. Dat hielp toen heel goed.

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3115191 Quote

Bedankt allemaal voor jullie reacties..Jullie hebben gelijk gewoon toegeven aan de moeheid..
    Doe ik ook wel ..  had dit gewoon ALLEMAAL niet verwacht…dacht dat zwanger zijn leuk was hihihih (is het ook aan de ene kant want er groeit een baby in jou en dat is gewoon heel mooi …om mee te maken)

Ik doe het gewoon rustig aan over 8 dagen weer naar verloskundige voor termijn echo en dan weet ik ook precies hoe ver ik ben ..echt spannend allemaal hoor!

Moeder veeeel succes en sterkte…en lekker veel rusten!

PS mijn vriend vind mij wel heeeeel SAAI …..

Groetjes

#3115210 Quote

Ik herken het helemaal hoor. En ook het gevoel van 'dit hoort toch leuk te zijn?' Geloof me, er komt straks een moment dat je er wel meer van kan gaan genieten.

Ik kan alleen voor mezelf spreken natuurlijk, maar klachtjes hou je altijd wel. Er gebeurd zoveel met je lichaam en elke week/maand heeft z'n eigen kwaaltjes. Het een gaat weg en je krijgt er wat anders voor terug. Maar dat maakt het niet minder leuk. Alleen wel ietsje zwaarder dan wat je in gedachten had.

Groetjes, Marisa

#3115289 Quote

hahahah ja dat is ook zo …je voelt je heeeeeeel levenloos!! Best jammer maar jullie hebben gelijk het beste is om gewoon toe tegeven aan je moeheid want je lichaam verandert en dat is even wennen ..
    gister zat ik ook lekker in me vel en vandaag is het weer helemaal het tegenovergestelde echt raar dat wij vrouwen zo wispelturig kunnen zijn door hormomen!
    en dan heb je ook nog een vent die er nix van begrijpt..pffff maar ik heb er vertrouwen in dat het na 3 mnd iets minder zal zijn ..
    kan haast niet wachten trouwens over 1 weeek termijn echo…en dan hoop ik dat alles in orde is..kan echt niet wachten!!

groetjes en succes allemaaal….met de kleine wondertjes

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen