Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289631 Dromen Over Geslacht

• Auteur

Hoi hoi, ik ben nu zwanger van mijn derde en had laast gedroomd over het geslacht.
    Wat het zou worden, in mijn dromen een meisje.
    Wie heeft er ook over gedroomd en zijn die ook uitgekomen?
    Het maakt mij niet uit   of het jongen of meisje word maar ben gewoon benieuwd, of jullie dat ook hebben of hebben gehad.
    groetjes jessy

#3115188 Quote

hoi

ik had ook weleens vab die dromen en nu begint dat ook weer te komen,weet alleen niet meer of ze zijn uitgekomen.gr wendy 7wk van tweede

#3115189 Quote

Hoi. Bij mijn eerste heb ik nooit daarover gedroomd, had wel heel sterk het gevoel dat het een jongen zou worden wat ook het geval was. Nu had ik van het begin vd zwangerschap het idee dathet een meisje zou worden, maar droomde altijd over een jongen. EN de echo weest uit dat het dus ook een jongetje zou gaan worden… Bij mij kwam de droom dus uit!
    Gr. Anne-Marie

#3115197 Quote

Ik heb zowel nu als bij mijn eerste zwangerschap de raarste dromen, maar eigenlijk komt er nooit in voor of ik een jongen of meisje krijg, ik droomde laatst wel dat ik een puppie kreeg (ja echt waar) en het was een zware bevalling haha
    en dat mijn man die pup toen naar het asiel wou brengen omdat we al een hond hadden…
    verder had ik bij mij eerste dochter de hele tijd sterk het gevoel dat het een meisje zou zijn alleen de laatste week twijfelde ik, omdat iedereen ineens zeker leek te weten (aan hoe ik eruit zag of wat voor vreemde vormen mijn buik had) dat het een jongetje was.
    Nu konden we de nieuwschierigheid niet bedwingen en hebben we het gevraagd ook iomdat dat wat makkelijker zou zijn ivm namen en we gingen verhuizen dus dan konden we meteen de babykamer nog een beetje extra meisjes of jongensachtig maken
    en het wordt, wat ik zelf ook weer dacht, een meisje.
    Ik hoor van een hoop vriendinnen en medezwangeren dat ze meestal wel een voorgevoel hebben wat dan meestal nog klopt ook.
    Maar hoe dan ook blijft het alsnog een verrassing, stel dat ze het verkeerd gezien hebben haha

Groetjes

Liesbeth
    40w&5d
    &mama van Arwen (1)

#3115215 Quote

Zowel mijn man als ik hebben tijdens de zwangerschap meerdere keren gedroomd over wat het zou worden en het wisselde steeds. Wij waren er van 'overtuigd' dat het een jongen was, maar ik droomde steeds van een meisje. Intussen hebben we 3 echo's gehad bij 3 verschillende artsen en alle 3 zeggen zij dat het een meisje is.

De ergste droom die ik gehad heb was deze (dat was voordat we wisten wat het is): mijn zus was gelijk met mij in verwachting en we bevielen op dezelfde dag. Zij kreeg een tweeling: twee jongens en ik een meisje. En toen vroeg ik of ze een van haar jongens tegen mijn meisje wilde ruilen! Omdat ik blijkbaar liever een jongen wilde. Ik werd echt wakker met de gedachte: ik ben een ontaarde moeder!!! En ik ben juist super blij met mijn meisje, dus wat me bezielde… Dromen zijn rare dingen…

Groetjes, Marisa

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen