Ik heb zowel nu als bij mijn eerste zwangerschap de raarste dromen, maar eigenlijk komt er nooit in voor of ik een jongen of meisje krijg, ik droomde laatst wel dat ik een puppie kreeg (ja echt waar) en het was een zware bevalling haha
en dat mijn man die pup toen naar het asiel wou brengen omdat we al een hond hadden…
verder had ik bij mij eerste dochter de hele tijd sterk het gevoel dat het een meisje zou zijn alleen de laatste week twijfelde ik, omdat iedereen ineens zeker leek te weten (aan hoe ik eruit zag of wat voor vreemde vormen mijn buik had) dat het een jongetje was.
Nu konden we de nieuwschierigheid niet bedwingen en hebben we het gevraagd ook iomdat dat wat makkelijker zou zijn ivm namen en we gingen verhuizen dus dan konden we meteen de babykamer nog een beetje extra meisjes of jongensachtig maken ![]()
en het wordt, wat ik zelf ook weer dacht, een meisje.
Ik hoor van een hoop vriendinnen en medezwangeren dat ze meestal wel een voorgevoel hebben wat dan meestal nog klopt ook.
Maar hoe dan ook blijft het alsnog een verrassing, stel dat ze het verkeerd gezien hebben haha
Groetjes
Liesbeth
40w&5d
&mama van Arwen (1)