Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289634 Zou Het Bijna Zo Ver Zijn Voortekenen 2 Dagen Te Gaan

• Auteur

Hoi allemaal,

Ik weer..

Hihi vandaag nog 2 dagen te gaan m,n dochtertje is bi de oppas dus ik hoop dat ons zoontje er dus nu wel uit wil! Het huis blinkt en ik loop me dood te ergeren aan het wachten.

Heb al 2á 3 dagen (sorry voor de details) wat last van diaree (1x en dan weer weg) en moet meer poepen (sorry nogmaals) snap er niks van. Soms rommelen m,n darmen enorm en verlies meer (helder) slijm. Ruim een week geleden ook een iniemienie beetje bloed. Zou het dan bijna zo ver zijn??

Ik hoop echt dat hij er snel is, kan echt uit flippen tegen m,n partner zonder reden, word zelf gek van me zelf :S

Wie herkende deze klachten? Wat denken jullie??
    p.s Mijn eerste was 16dagen eerder! (dus erg me al 14 dagen :S )

Liefs,

Marieke
    Mara bijna 20 maand en zwanger 39,5 week (2 dagen te gaan!!)

#3115255 Quote

Ik weer,
    het blijft rommelen, lichtjes wat pijntjes maar ben bang dat ons zoontje vandaag nog binnen blijft :S snik snik

Mijn vriend vind vrijdag de 13de een toffe datum, dan hopen we daar maar op! Hihi.. hou jullie op de hoogte!

Liefs,
    Marieke 39,5 week!!

#3115263 Quote

heey hoi,

Ik hoop het voor je dan dat de kleine vandaag iets van zich laat weten…haha.Maar verder gaat het allemaal erg goed?

Ik ben van mijn eerste inverwachting en mijn buik rommeld nu ook al  3 dagen en sins gisteren verlies ik ook veel slijm.. Vannacht heb ik steeds zere buik aan de onderkant en het is net alsof ik ongesteld moet worden. Ik weet niet echt wat ik hiervan moet denken. Of het nou weeen zijn ja of nee..Want het gaat samen met harde buiken:S..Ik ben nog maar 35 week en 3 dagen dus eigenlijk zal het beste zijn dat de kleine nog even blijft zitten..

Herken jij hier iets van??

Liefs Nathalie.

p.s laat je me weten of je kleine vandaag is gekomen…Succes!!

#3115277 Quote

Hallo allemaal,

Hier een beetje hetzelfde hoor, het rommelt al twee weken maar er gebeurt helemaal niets… gisteravond had ik flink pijnlijke harde buiken om de 5 minuten een paar uur lang, toen ik probeerde    wat te gaan slapen nam het niet echt af, werd alleen minder regelmatig dus toen voelde ik de bui al hangen: het ging in ieder geval niet doorzetten.
    Rond een uur of 4 vannacht werd het allemaal weer lekker rustig en kon ik eindelijk een beetje slapen. dat is de laatste week echt problematisch, ik zie het vrijwel elke nacht 4 of 5 uur worden, voor ik naar bed ga ben ik doodmoe maar als ik eenmaal lig ben ik klaarwakker…
    Vorig jaar Februari ben ik bevallen van mijn eerste dochter, ook daar had ik een aantal keer het idee dat de bevalling zou beginnen maar zij is uiteindelijk ruim
      2 weken na de uitgerekende datum (nog nét spontaan, ik had een uur na haar geboorte een afspraak om in te leiden staan) geboren.
    Daarom denk ik dat ik me er nu maar bij neer moet gaan leggen, en er vanuit moet gaan dat het nog wel een week gaat duren… dan kan het alleen maar meevallen als het eerder is.
    Ik wens iedereen verder nog succes met de laatste loodjes!
    Liefs,

Groetjes
    Liesbeth
    Mama van Arwen (1) & 40w&6d zwanger

#3115280 Quote

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie reacties

Vandaag nog 1dag te gaan, Tel echt af!
    Gisteravond wat krampjes maar niks zet door :S
    Hoop tocht echt dat hij vandaag anders morgen komt.
    Mijn vriend heeft dit weekend geen dienst dus hoop dat hij dan nu komt. komt namelijk wel mooi uit. Heetf hij ook (zeker) vrij. Hoop dat ons zoontje (de baby) dat snapt!! hihi, ze zeggen als je je druk maakt dat ze langer blijven zitten.
    Maar hier al weken alles op orde??
    Dadelijk als m,n dochter in bed ligt even zuigen,dweilen en dan is het voor vandaag weer helemaal af! zelf het eten is al klaar (nasi!!) dus …

Momenteel enorm last van maagzuur, maar neem zo wel een rennie verders nog niks aan de hand :S
    Hou jullie op de hoogte!!
    Jullie mij ook??

Liefs,
    Marieke
    Mara bijna 20 maand en zwanger 39,6 week

#3115293 Quote

Hoi Marieke,

Ik had ook last van diarree – hoopte ook dat het een voorteken was – maar het bleek dus buikgriep te zijn :-(. Tja…. Ik hoop dat het bij jou wel op gang komt!

Veel succes met de bevalling alvast!
    Hilde 39w6d

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3115295 Quote

Hoi hoi,

Hier is het geen buikgriep dat weet ik zeker, we lopen gelijk op!! Leuk!!

Nu voel ik me anders vreemd, opvliegers en ik heb een 'trillend'gevoel! (dan zou je denken dat ik te veel heb gedaan, maar vandaag voor het eerst in weken juist niet hihi. Eet nu even wat hoop dat dat scheelt! En ik hoop dnatuurlijk dat het voortekens zijn.

Ga zo een x met m,n dochter na de schoenenwinkel,juwelier en even een ijsje halen.

Laat straks wel weer wat weten,hopelijk met weeen! hihi

Liefs,
    Marieke

Jullie ook suc6 met de bevalling

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen