Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289635 Kleding

• Auteur

Dames,

Een vraagje, vanaf wanneer is het normaal dat je wat dikker wordt? En dus aangepaste kleding draagt?
    Heb nu (maar al vanaf het begin) een opgezette buik, maar pas natuurlijk nog wel alles.

Ben benieuwd naar jullie reacties.

X Begin (bijna 6 weken)

#3115229 Quote

Hoi,

Dit is per vrouw verschillend. Ik moest met een week of 16 echt aan de positiekleding. Sommigen hebben tot 20 weken helemaal geen buikje en sommigen al met 10 weken. Hangt er ook een beetje vanaf of je slank was of wat dikker voor je zwangerschap.
    gr.Ing

#3115230 Quote

Hoi begin

Wat ben je actief ..

Wat betreft de kleding is dit bij iedereen anders.
    Er zijn ook mensen die zoiezo veel meer aankomen als anderen!!
    en het opgezette/opgeblazen gevoel zijn je darmen.

Ik meen dat ik rond de 15weken een xtje ben gaan kijken na zwangerschapskleding.

TIP TIP TIP….Je broek kun je langer dragen door,door het knoopsgat een elastiek te doen en deze weer over je knop (snap je?)
    Verders kun je ook evt. sportbroeken dragen of patalons met een elastische bovenkant, rekt wel mee!

Hoop je een (beetje) geholpen te hebben

Liefs,
    Marieke
    Mara bijna 20maanden zwanger 39,5 week

#3115233 Quote

Hallo,

bij de eerste had ik geloof ik na zo'n 15 weken een zwangerschaps broek aan, nu ik zwanger ben van een tweeling kan ik met 10 ½ week bepaalde broeken niet meer aan.
    Dus het is per persoon en zwangerschap verschillend

Groetjes Miranda

#3115236 Quote

Hoi begin,

Mijn broeken beginnen ook al te knellen, vooral als ik zit! En ik ben nog maar net 7 weken zwanger, ben benieuwd hoe dat straks moet !!!

Ik heb bijna al mn zomerbroeken gepast, maar alles zit gewoon veel te strak.  Ga van t weekend maar eens gaan kijken naar zwangerschapskleren!!

Liefs Marije

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen