Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289636 Nog Een Paar Vraagjes

• Auteur

Ben echt onervaren!!

-heb enorme last van mijn borsten, iemand tips??
    -onsmakelijk vraagje, ik ben steeds zo nat bij mijn vagina, is daar een reden voor?
      Vochtig en soms met slijm, gewoon wit? Sorry

X Begin

#3115228 Quote

Hai,

Dat natte is afscheiding en dat is meer dan normaal omdat je zwanger bent. Wat mijn gyn. aanraadde is wassen met enkel water. Ik vind dit persoonlijk niet prettig dus ik was even snel oppervlakkig met badschuim en spoel dan met veel water na.

Pijn in je borsten hoort er gewoon bij. Kun je niks tegen doen.

gr.Ing

#3115231 Quote

Hoi begin,

wat een hoop vragen he, al je net zwanger bent. Gelukkig zijn hier een heleboel ervaren moeders die je kunnen bijstaan bij vragen.

Als je last heb van je borsten, kan je beter zo snel mogelijk een goede zwangerschapsbeha kopen. Koop er niet te veel, want je groeit er nog wel uit. Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap vijf verschillende behamaten gehad. Verder kan je niets aan de pijn doen.

Wat de afscheiding betreft: gebruik GEEN inlegkruisjes, want dan wordt het veel erger. Je kan beter wat vaker een schone onderbroek aandoen.

Geniet lekker van je zwangerschap en bij vragen weet je ons te vinden.

Groetjes Marloes (zwanger van de derde)

#3115359 Quote

Zere borsten: niks aan te doen, gaat over met zo'n week of 15/16!
    Afscheiding: héél vervelend! Ik heb het ook, héél extreem. Zo weinig mogelijk inlegkruisjes dragen, dit kan het verergeren en kan gaan irriteren. Nóóit je vagina met zeep of badschuim wassen, ook niet oppervlakkig! Dus ook niet als je niet zwanger bent!!! Dit verstoort juist de zuurgraad.
    Je afscheiding kan ook gekleurd zijn, dit is niet meteen een infectie.

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen