Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289641 Het Voelen Van Je Kindje

• Auteur

Hoi Meiden,

Ik voel de kleine al vanaf de 16e week ban de zwangerschap nu ben ik benieuwd of jullie elke dag de kleine voelt. Ik ben morgen 22 weken en af en toe is het een stuk rustiger ik voel me eigen goed zou dat kwaad kunnen?

Gr Fruit Girl

#3115275 Quote

hoi

naar mate je verder bent en het kindje groeit voel je het ook steeds beter en dan is het de hele dag wel door,geniet ervan want op het laatst is het gewoon pijnlijk af en toe haha.kan ook weer niet wachten tot ik het kan voelen maar moet nog even wachten.ben pas 7 weken gr wendy

#3115345 Quote

Hoi Fruitgirl,

Ik voel de baby ook al vanaf week 15/16 en ik voel hem ook veel en ook wel de hele dag door,het wordt steeds duidelijker.Meestal waarneer ik rustig ben is hij druk.
    Geniet er maar van.

groetjes Bernice(21w+3d zwanger,augustus forum)

#3115364 Quote

Ik voel me baby vanaf de 19e week, beetje laat vond ik zelf…maar nu voel ik het echt wel elke dag hoor, de ene wat meer als de andere, maar wel elke dag iets…
    Is het ook niet zo dat je het vanaf 25 weken elke dag moet voelen?? Of is dit weer een bakerpraatje, haha…
    Veel succes

#3115369 Quote

Hoi hoi,

Soms voel ik de kleine niet en dan denk ik beweeg nou eens ik wil je weer voelen. Nu had ik toen ik 3 mnd was een geluids eendje van mijn schonmoeder gehad die je op je buik kan houden daar wordt ie rustig van, nou als ik dat eendje gebruikt wordt ie juist actief haha leuk hoor maar het is een echte drukte maker.

Gr Fruit Girl 22,2 wk

#3115378 Quote

Sommige dagen is het erg goed en heftig voelbaar maar als ik druk geweest ben voel ik zo 2 dagen alleen wat geborrel. Ik vind het doodeng hoor! Wat vinden jullie? Ik voel dus elke dag wel iets maar soms maar heel licht. Ik ben dan bang dat het kindje het moeilijk heeft.

lfs ing

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3115393 Quote

Hoi Ing,

Zelf ben ik dan ook wel eens ongerust hoor als ik de kleine man weinig voel dan heb ik zoiets van beweeg eens wat meer. Maar als ie druk bezig is en continue op mijn blaas aan het schoppen is ben ik blij dat ie ff stil is haha. Maar die ongerust heid van de mama's zal wel heel normaal zijn denk ik zo.

Gr Fruit Girl 22,2 wk

#3115403 Quote

Hallo allemaal,

Wat heerlijk dat jullie je baby al voelen in jullie buik. Ik ben nu 21 weken en 5 dagen zwanger en ik heb nog helemaal niets gevoeld. Ik maak me niet echt grote zorgen, maar ik zou het geweldig vinden als ik iets ging voelen. Als het zover is, dan laat ik jullie dat weten. Ik moet morgen trouwens weer voor controle en dan weet ik weer zeker dat alles goed is.

Huisnummer7

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen