Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

289644 Wat Wordt Het Geslacht Van Je Kind Volgens De Chinese Kalender

• Auteur

Dag aanstaande moeders,

Er was vandaag iemand en die vroeg of ik wel eens had gehoord van de chinese kaldender.  Ik gelijk op gezocht uiteraard en volgens de kalender krijg ik een jongen.
    http://www.babybox.nl/artikel.php?artikel=202  Voor alle mensen die dat ook wel grappig  vinden, staat hiernaast de link. Laat even weten wat het wordt en ik ben natuurlijk erg benieuwd in hoeveel gevallen het klopt !!

Groetjes

#3115299 Quote

Hoi. Volgens die kalender zou ik deze keer een meisje krijgen, maar volgens de echo's is het toch echt een jongetje (en ook een duidelijke haha..).
    Bij mij klopt het dus niet!
    Groetjes Anne-Marie

#3115305 Quote

Bij mij klopt het ook niet!

#3115310 Quote

bij ons wordt het een jongen volgens de chinese kalender en bij de screeningsecha dacht de gyn dat ons zoontje een broertje krijgt …..
    dus we zijn benieuwd!!

bij mijn eerste zoontje Stefan, klopte het wel. er werdt toen ook voorspeld dat het een jongen zou zijn.
    liefs silvia

#3115317 Quote

hoi hoi,

bij ons klopt het ook NIET

volgens alle bakerpraatjes en chinese voorspellings tabel

krijgen we een meisje

maar op de pretecho en screenings echo is het echt een jongen hoor

zeker weten hihihi 99%

groetjes moekje

#3115318 Quote

Hoi,
    Bij mijn zoontje klopte het wel. Of het nu weer klopt?
    Volgens die kalender krijgen we een meisje…
    Maar dat weten we pas als het geboren is..
    Liefs Melanie 33.5 wk zwanger

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3115320 Quote

Hoi,
    Volgens de chinese voorspellingen en de bakerpraatjes zullen wij een dochter krijgen….Maar op de echo was er overduidelijk te zien dat het een jochie wordt.
    Zegt dus helemaal niets.

Groet Yvet

#3115322 Quote

Hallo dames
    Ja bij ons klopt het wel!! en al voor de derde keer. De eerste tweee keer een jongen voorspeld en ook gekomen en nu een meisjes voorspeld en dat schijnt het ook te zijn volgens de echo.
    Ook de harslag klopte bij ons (nu 150-160) voor een meisje
    Grappig he

#3115327 Quote

Bedankt meiden voor de enorm leuke reacties !! Grappig zo uiteen lopende ervaringen.

Zwangerse !!

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen