leuke reacties/vragen komen erop 😉
– temperatuur kwam er misschien aan. Er waren weermodellen van 42 en van 24 graden. Dus dan kan ik daar weinig mee.
– aangepast rooster, klinkt mooi maar is niet werkbaar bij ons. Als ik wat rustiger aan werk ben ik gewoon later klaar met mijn werk plus heb ik cliënten die niet blij zijn.
– ik werk juist in de avonden omdat ik overdag voor mijn andere kinderen zorg. Ochtend werk is dus geen optie, en ff door bikkelen ook niet omdat ik niet een dag niks kan doen daarna.
– @RS, ik werk maar 2 avonden in de week. Dus het is te doen. Maar na een avonddienst heb ik inderdaad de volgende dag hele dag harde buiken. Nu de andere kinderen vakantie hebben en ik dus gewoon doormoet wil ik dat wat proberen in te perken. Ik heb nu een oplossing aangedragen en daar was dame van de planning ‘voor nu’ mee akkoord. Als ze niet akkoord was, had ik me inderdaad ziek gemeld.
Ik heb een collega gevraagd het begin van mijn route te doen. Kan ik iets later starten en ik hoef niemand te douchen. De werkauto van mijn man kan mee, waardoor ik een auto met airco heb (die in mijn auto was stuk gegaan). Dus dan zie ik het wel zitten 🙂
@funnyfaye geen fijne uitspraak: “Je bent zwanger maar niet ziek.” Als je zwanger bent kan je lichamelijk nu eenmaal niet hetzelfde dan wanneer je niet zwanger bent. En wanneer daar niet op wordt geanticiperd ben je uiteindelijk genoodzaakt je ziek te melden.