Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Ik wordt maandag ingeleid…

• Auteur

Het is na maanden wachten en ellende bijna zover. Maandag ben ik 37 weken zwanger en wordt ik ingeleid. Ik heb het dan 5 weken weten te rekken vanaf het breken van mijn vliezen. Ik ben blij dat ik de eindstreep bijna heb behaald maar ook best verdrietig dat deze periode afsluit omdat ik vrij zeker weet dat het er niet nog een keer in zit om zwanger te worden. Elke keer als ik nu een schopje voel dan wordt ik een beetje verdrietig. Maargoed de artsen willen het risico op infectie nu echt beeindigen en ik ook natuurlijk. Om 07.00 uur moeten we ons melden in het ziekenhuis en dan gaan ze eerst kijken of mijn baarmoedermond al zacht begint te worden en dan ga ik vervolgens aan het infuus. Als alles nog niet rijp is en potdicht zit dan kan het zomaar 2 dagen duren voordat ik mag gaan bevallen helaas. Ik hoop dus dat het een beetje snel gaat…

Ik hou jullie op de hoogte maar het kan dus ff duren voordat het zover is.

x ing

#3122053 Quote

succes met de bevalling en ik duim voor je dat het lekker opschiet.

Gr Angelique

#3122054 Quote

Goh loop jij al 5 weken met gebroken vliezen???

Ik ben blij dat je eindelijk mag bevallen en ik snap helemaal dat het tegelijkertijd ook verdrietig is als dit waarschijnlijk je laatste zwangerschap is. Ik wens je heel veel sterkte tijdens je bevalling, dat ie super mag verlopen!

#3122060 Quote

ook hier ff een dikke knuffel,hou je sterkte meid.

we spreken elkaar snel.

lfs nice xxxx

#3122063 Quote

Spannend hoor!
    En vast ook een gek idee dat je al een beetje weet dat je misschien die zelfde dag (hoeft niet, maar in ieder geval binnen die dagen) al moeder en vader bent!
    Heel veel sterkte en geluk!

#3122065 Quote

Lijkt me ook moeilijk, je zult vast ook heel goed beseffen dat je andere kindje er niet meer is…. sterkte hoor!

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3122079 Quote

Veel succes en troost je dat je buik misschien leeg zal zijn, maar je armen vol!

Liefs Nika  

#3122081 Quote

Ik schoot helemaal vol van je berichtje. Wat hebben jullie een strijd geleverd en morgen dan eindelijk de eindstreep. Kan me je dubbele gevoelens heel goed voorstellen.
    Ik wens je een vlotte en rustige bevalling en  dat je morgenavond een kerngezond, prachtig roze, piepklein mensje in je armen mag hebben.

liefs, Annette

#3122085 Quote

Hoi Inge,

Succes met de bevalling en hopelijk gaat het snel. Heerlijk dat je straks die kleine in je handen kan houden.
    Kan wel begrijpen dat je er verdrietig van word als je eraan denkt dat je misschien nooit meer zwanger zal zijn.
    Maar wie weet. Ik gun je het van harte.

Liefs, sarah35+1

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct