Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Midnight munchies

• Auteur

Hebben jullie dat nou ook???
    Wordt elke nacht tussen twee en vier uur wakker en het enigste waar ik dan aan kan denken is: ETEN!!!!
    Gelukkig is het gezonde trek, want ik moet en zal dan een kom Fruit and Fiber van kellogs met een flinke scheut melk  eten!!!

Wel grappig dat mn vriend dat nu ook heeft, hij is net op nieuwe hart pillen overgestapt en heeft hierdoor ook elke nacht trek!
    Zo heb ik echt het gevoel dat we samen zwanger zijn hahaha

Wat zijn jullie 'rare' eetgewoontes????

Liefs Nika

#3122100 Quote

Haha, dat is wel gezellig toch, samen een beetje eten s nachts.
    Ik ben nog maar pril zwanger, maar ik heb ookal 1 nach gehad dat ik vreselijke honger had, wel gezonde honger, ik had zin in een broodje met kaas, ik heb dat ook lekker genomen, en een koppie thee, toen dat met smaak op was, kon ik weer lekker slapen.

IK heb nog geen rare eetgewoonten wel merk ik dat ik als ik niet misselijk ben, ik voordurend honger heb.

maar eet dan voornamelijk gezonde dingen hoor.

Geniet van je zwangerschap en ja die buien gaan ook wel weer over hihi.
    Liefs van een gelukkige kyrabella

#3122106 Quote

Hoi Nika,
    Moest wel lachen on je berichtje hoor! Heb zelf ook wel veel honger en trek en inderdaad soms ook 's nachts maar ben dan te moe of te lui om helemaal naar beneden te gaan. Maar gelukkig heb je wel trek in wat gezonds en niet in ijs of m&m's ofzo . Wel gezellig dat je vriend gewoon meedoet!
    Groetjes Tara

#3122152 Quote

Hoi,
    Ik heb inderdaad ook honger s'nachts, maar veel te lui om eruit te komen. Overdag heb ik eigenlijk vooral zin in belachelijk slechte dingen: cola, mergpijpjes en slagroom. Zal een heel zoet kindje uitkomen!
    Hoop alleen dat ik niet miljoen kilo aankom.
    Ivy

#3122171 Quote

ik heb 's nachts ook altijd honger, vooral als ik wakker word om te plassen. Meestal doe ik mijn best om er niet aan te toe te geven maar als het echt erg is ga ik snel een botherhammetje eten.

#3122182 Quote

JAAAA Cola!!!!! Normaal heb ik daar bijna nooit trek in en nu wel. Terwijl het natuurlijk niet echt goed is. Dus heb ik nu maar cola zonder caffeine in huis gehaald.

Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct