Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

25 juli en 15 aug belangrijke data voor ons

• Auteur

Hallo meiden,

We hebben besloten om een vruchtwaterpunctie te laten doen. Dit omdat onze vorige zwangerschap is misgelopen.

Deze week hebben we de afspraak gemaakt en gisteren kreeg ik de bevestiging. 25 juli de punctie en 15 aug tussen 14.00uur en 15.00uur mag ik bellen voor de uitslag. Als het zo zwart op wit staat doet dat toch heel wat met me.

Omdat ik niet in de risicogroep val moeten we de 3 volle weken wachten. Ik hoop dat ik daarna met volle overgave mag genieten. (Nu geniet ik ook al hoor)

liefs
    talke
    11 wkn + 2

#3122143 Quote

hey lieve talke

Jeetje wat moetje dan lang wachten he!!! Ik hoop voor je dat alles goed is! als ik het er een gun ben jij het!!!!   we houden mekaar op de hoogte he!!

kus cora

11,3 week

#3122178 Quote

Wat ontzettend spannend zeg!!
    Ik lees hier graag hoe het gegaan is tegen die tijd!

gr mama van MD

#3122179 Quote

Spannend meissie! Dat worden 3 lange weken ben ik bang!
    Doe het aub heeel rustig aan na de punctie en zorg dat je de boel heel houdt! ERG BELANGRIJK!

Heel veel sterkte! Ik zal voor je duimen!

x ing

#3122193 Quote

Ik zal me zeker rustig gaan houden dan! Ik ga als een koningin op de bank liggen en laat me bedienen! haha

alle gekheid op een stokje. Ik heb mijn vakantie maar wat vervroegd omdat ik geen risico wil nemen. dus ik heb 3 dagen eerder vakantie en zal het inderdaad rustig aan moeten doen. 3 weken wachten zal inderdaad lang zijn, vooral omdat je vakantie hebt. Maar ik weet zeker dat we er ons doorheen slaan.

liefs
    talke

#3122254 Quote

Hoi Talke,
    Inderdaad word dat weer een spannende tijd voor jullie.
    Ga gewoon uit van het beste, je mag dat gewoon niet allemaal nog eens meemaken toch?
    Ik hoop met je mee op fantastisch nieuws..al duurt het nog even.
    Denk lekker aan je zelf en je kleintje..de rest is niet belangerijk.
    Groet R

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3122261 Quote

Hey lieve Talke,

Dat is een spannende tijd! Bij mijn vorige zwangerschap dachten ze dat
    er van alles mis zou zijn met mijn kleine mannetje.
    Bij ons sloot de vruchtwaterpunctie het meeste uit, maar het wachten duurt idd erg lang.

Ik wil je heel veel succes wensen! en ik zal voor je duimen dat alles goed is!

Knuffel Joyce

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct