Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Gewicht?? of is het een te gevoelig onderwerp ;-)

• Auteur

Hi,

Ik was eigenlijk een beetje nieuwsgierig hoe jullie gewicht toename is.

Ik heb namelijk het gevoel dat bij mij de kilo's er aan vliegen maar, aan mijn eten kan het niet liggen. Doordat ik vaak al weeig word bij het idee van eten eet ik helemaal niet veel. Maar ik houdt het elke week bij in zo'n negen maanden agenda.

7 weken geleden woog ik 75.7 inmiddels ben ik 77.5 inmiddels ben ik dus al 1,8 kg aangekomen. Maar gelukkig pas ik nog al mijn broeken. Maar ik was nieuwsgierig of jullie het bij houden en hoe het bij jullie gaat?

Liefs Silly

#3122167 Quote

Hoi,

Ben nu zwanger van mn tweede en ben dit keer veel sneller aangekomen dan bij de eerste.
    Nu al 7kilo  (maar bij mij zou het best wel eens aan het eten kunnen liggen)

Liefs Nika

#3122168 Quote

oja, ben dus van 60 naar 67 gegaan (Want je vroeg naar gewicht toch?)

#3122169 Quote

Ik ben 28 weken zwanger en 12 kg bijgekomen. Ik was bij mijn eerste in totaal een hele dikke 25 kg (zeg maar rustig meer richting de 28) aangekomen en ik merk dat ondanks dat mijn buik dit keer kleiner is, ik weer net zo snel aankom. Bij mij ligt dat deels aan het eten, ik houd me echt totaal niet in, dus ja dan kan je dat ook wel verwachten haha/

#3122184 Quote

Ik ben nog maar 12 weken zwanger en al 3 kilo aangekomen . Heb ook wel erg veel honger en de laatste tijd veel gesnoept. Had me vandaag voorgenomen om vanaf morgen weer normaal en gezond te eten en niet meer zo te snoepen!!

#3122200 Quote

Hoi,

Ik ben (morgen) 17 weken zwanger en 4,2 kilo aangekomen. Ik ben zodra ik wist dat ik zwanger was in 1x gestopt met roken en daar kom je toch ook wel een paar kilo van aan. (2,5 tot 6 kilo volgens de geleerden)
    Ach volgens het boekje komt de gemiddelde vrouw 12 kilo aan tijdens de zwangerschap. Als je het zo bekijkt, dan loop ik lekker op schema

Groetjes Gea

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3122201 Quote

Hoi hoi,

Ik was in het begin al vrij snel aangekomen ben ook gestopt met roken en begon ook wel wat meer te eten maar wat me de das om heeft gedaan is het drinken van veel melk en frisdrank voornamelijk cola. Echt funest dus ben rond de 14 kilo aangekomen moet a.s vrijdag weer op controle en mijn gewicht is al een aantal weken op het zelfde gewicht ik eet ook veel minder krijg het gewoon niet weg en melk heel erg geminderd en ik drink sap op water basis en dat gaat perfect. Ach ja de kleine doet het goed en na de bevalling maar naar de sport school haha.

Liefs Fruit Girl

#3122204 Quote

ik ben in totaal 21 kilo aangekomen!

#3122218 Quote

Hey,

Mijn normale gewicht was altijd rond de 49 a 50 kilo.
    Ik was dan zwanger en was eigenlijk een beetje vermagerd en woog er toen nog 46,5.
    Dan was ik toch trug erbij en woog ik 51 en is eigenlijk een hele tijd zo gebleven.
    Maar dat bleef natuurlijk niet duren he 🙂
    Nu weeg ik 55,5 dus ja nu weet ik niet dat ik moet verder tellen op het gewicht ik normaal weeg of het gewicht ik had in het begin van de zwangerschap.
    In ieder geval der zijn al wel wat kilo'tjes bij en zullen er nog volgen 🙂
    Maar zullen er na de zs wel trug afgaan he,anders moeten we maar wat meer sporten en zweten he 🙂

Groetjes    

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct