Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Ervaring Zwangerschapsgranules bij ongemakken in de ochtend van VSM

• Auteur

Hallo allemaal,
    Wie van jullie heeft er ervaring met de Zwangerschapsgranules bij ongemakken in de ochtend van VSM?
    Ik ben nu 6 weken zwanger van ons tweede kindje en heb (gelukkig) nog nergens last van, maar heb wel het idee dat dat gaat komen. En dan bedoel ik misselijkheid en braken.  Bij onze dochter (13 maanden) ben ik ongeveer 4 weken doodziek geweest. Dat heb ik er natuurlijk wel voorover maar als dat niet hoeft………
    Nu weet ik dat er van VSM een product is speciaal voor ongemakken in de ochtend.
    En ik vind ze best wel duur (200 tabletten voor €13,59), als ze niet zouden helpen.
    Daarom wil ik graag weten of dat het bij jullie echt hielp, want dan heb ik het er graag voor over.
    Groetjes Anne

#3122160 Quote

Hoi,

Ik had het bij een ander onderwerp ook over deze korrels gehad, ik slik ze namelijk ook. Ik ben nog niet heel erg misselijk maar tot nu toe heb ik ook niet het idee dat het minder word door die korrels. Ik ben nu 6 weken zwanger en af en toe weeig in mijn maag en met vlagen misselijk. Bij mijn 1e ben ik 4 mnd misselijk geweest….

Ik ben ook wel benieuwd of er meer mensen zijn die ervaring hebben met dit middel…

Bianca

#3122243 Quote

Hallo meiden,

Ik gebruik ook deze korrels sinds een week maar merk er helemaal niets van…
    Misschien zou ik anders nog zieker zijn, maar voor mijn gevoel kan dat bijna niet.
    Ik ben nu bijna 6 wkn. en echt heel beroerd. Ik hoef niet te braken ,maar ben ontzettend misselijk en duizelig, lig bijna de hele dag op bed. Al van alles geprobeerd. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen precies hetzelfde verhaal.
    Ik weet dus dat het wel weer over gaat, maar nu is het even niet leuk.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen / tips.

Groetjes

Sophie

#3122248 Quote

Ik ben ze gaan gebruiken toen ik 10 wk zwanger was en bij mij heeft het geholpen zeker in de ochtend en bij de lunch!!

Verder hielp bij mij niets eigenlijk, en was niet helemaal van de misselijkheid af, maar het onderdrukte de boel wel goed hoor!

X Saskia
    40 wk

#3122280 Quote

Hoi,

Ik was in het begin ook erg misselijk. Ik had er de hele dag last van. Ik heb niet veel overgegeven gelukkig. Uit wanhoop heb ik deze tabletjes ook genomen, maar het heeft mij niet geholpen helaas. Ik denk dat het per persoon verschillend is want ik heb ook wel positieve verhalen gehoord over deze pilletjes.
    Bij mij is de misselijkheid na een week of 13 vanzelf weer over gegaan, gelukkig

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct