Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

voor iedereen die net zwanger is

• Auteur

Hoi meiden,

Ik zie overal dat er steeds meer meiden net zwanger zijn. dacht mischien is het leuk/handig om er een topic voor te openen!!

Ik zal mezelf even voorstellen;
    mijn nickname is Annie1, ben 26 jaar oud. Getrouwd, en bijna een jaar bezig geweest om zwanger te worden van dit eerste wondertje!

mijn laatste menstruatiedag was 26 mei, dus volgens de berekeningen ben ik nu ong.4 weken en 4dagen zwanger!

Verder ben ik erg moe, en heb de hele dag door buikkrampen,en het gevoel alsof ik ongesteld moet worden.

sinds dat ik weet dat ik zwanger ben, ben ik ook gestopt met roken. Heb het er best wel eens moeilijk mee!

Nou, vind je het gezellig om hier mee te kletsen?! Ik lees het graag!

Liefs Annie1

#3122175 Quote

Hoi Hoi

Ik zal me ook ff voorstellen!!

Ben Chantal.. 23 jaar.. getrouwd met Andre 25 jaar.. we hebben al een dochtertje Zoë van net 1 jaar… en ik ben er sonds afgelopen vrijdag achter gekomen dat we opnieuw in verwachting zijn.. van de 2de!! erg spannend.. en ik zou nu ongeveer 5 wk en 3 dagen zijn! erg spannend allemaal weer!

En ik ben alleen gister erg misselijk geweest, vandaag ging het helemaal goed.. en omdat dit de 2de is.. heb ik het idee dat mn buik al wat dikker is.. (dacht eerst dat dat kwam omdat ik ongie moest worden, en dan word mn buik altijd dikker, maar niet dus! ahah

Nou grtjs Chantal.. mama van Zoë 1jaar..

#3122196 Quote

hoi hoi

ik ben patricia 22jaar we zijn 23mei 2007 gestopt met de pil en meteen was het raak
    ik heb wel last van moeheid en veel plassen.
    en vanaf gister avond last in mn onderrug en vanaf vandaag last aan mn borsten soort steken zeg maar vorig jaar ben ik door de pil heen zwanger geraakt en heb toen een miskraam gehaddus ik hoop dat alles nu wel goed gaat komen….

groetjes patricia

#3122231 Quote

Oh en SUPER moe haha

#3122234 Quote

Hoi,

Ik ben Bianca, 33 jaar, en moeder van een dochtertje van 5, en ik ben nu zwanger van de 2e. Ik was meteen zwanger ! Dat was een verrassing, dat had ik nooit verwacht. Afgelopen week hebben we de sleutel van ons nieuwe huis gekregen dus we zijn druk aan het klussen. Dadelijk om 11 uur heb ik mijn 1e afspraak  bij de verloskundige.
    Ik heb onwijs gevoelige borsten,  ben moe en ben met vlagen erg onpasselijk.

Groetjes Bianca  

#3122240 Quote

Hallo,
    Ik ben Anne, 23 jaar, getrouwd met Jorrit (29) en zwanger van ons 2e kindje.
    We hebben al een dochter Evi van 13 maanden. Bij Evi hebben we er 8 maanden over gedaan, nu was het bijna direct raak. Ik ben 18 Februari 2008 uitgerekend en nu dus 6 weken en 2 dagen zwanger. Ik ben nog niet misselijk, maar voel het wel al een beetje aankomen.
    Ik kom trouwens uit Goirle (Noord-Brabant).
    Groetjes Anne

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3122250 Quote

Hoi ik ben Linda 24 jaar mijn man  is 26 jaar en we zijn in 1 keer zwanger van de eerste super echt helemaal gaaf.
    ben rond 16 mei gestopt met de pil en dus nu ongeveer 5 weken zwanger.
    Ik woon in Flevoland.

Heb erg veel last van maagzuur en krampen in mijn buik.
    Het ligt wel een beetje aan de dagen de ene keer ben ik beroerder dan de andere keer.
    Maar voor het wondertje wat ik draag vind ik het wel best,

We zijn nog niet zo lang geleden verhuist en dus druk bezig in ons huisje, dus wel speciaal dat we nu ook nog een kleintje zullen kunnen verwachten.

Verder iedereen gefeliciteerd en erg leuk dat we een beetje allemaal rond dezelfde weken zwanger zijn.

#3122256 Quote

Hallo ik ben Angelique ben 24 jaar en zwanger van de 2de.
    Ik heb al een dochter Melanie die is nu 2 jaar en 7 maanden.
    Ik heb in  deze zwangerschap nog niet echt veel kwalen ben alleen moe,dus ik mag niet klagen bij Melanie ben ik 4 maanden aan een stuk misselijk geweest.

Allemaal gefeliciteerd

Gr Angelique

#3122257 Quote

ik ben morgen trouwens 5 weken en ben 27 februari uitgerekend

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct