Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

meisjes namen

• Auteur

Hoi Hoi,

Wat is het toch moeilijk om een naam te verzinnen voor je kleintje, maar wel HEEL ERG leuk.

Voor een jongen zijn we er al uit. We hadden niet zo heel erg veel leuke namen en er sprong er voor ons 1 uit. Ik zeg lekker niet welke naam we hebben uitgekozen, is ons geheimpje. Het is geen naam die je heel vaak hoort en dat wil ik natuurlijk graag zo houden.

Voor een meisje vinden we het een stuk moeilijker.
    We hebben een aantal namen overgehouden van ons lijstje die we eigenlijk allemaal wel mooi vinden.

Dus ik roep even jullie hulp in, welke vinden jullie het mooist?

– Nikki
    – Tessa
    – Iris
    – Aimee
    – Laura

Als jullie nog andere leuke ideeen hebben dan hoor ik ze graag.

Kruimel

#3122187 Quote

Haai!

Moeilijk he die namen! Het heeft bij ons ook ff geduurd hoor. Bij jullie zit het hem dus in de meisjesnamen.
    Nikkie en Iris vind ik helemaal niet mooi. Laura een beetje geweest. Aimee vind ik wel mooi en Tessa ook al zou ik zelf voor Tess gaan. Maargoed dit is wel een hele persoonlijke mening he! Het moet jullie aanspreken en niet andere mensen. Hierbij nog wat suggesties:
    Lois
    Robbin
    Feline
    Zoe
    Suze of Suzy
    Marijn
    Marit
    enz enz enz

Succes met kiezen!

gr.Ing

#3122191 Quote

als ik uit dat lijstje moet kiezen dan kies ik Aimee, ik had bij mijn vorige Amy voor eens meisje, dat spreek je het zelfde uit toch. Het werd toen een jongetje, nu word het wel een meisje maar ze gaat Vienna heten (spreek uit Viejenna). Maar Aimee of Amy vind ik ook nog steeds erg leuk.

#3122192 Quote

100% aimee,de andere vind ik persoonlijk niets.

#3122195 Quote

Hoi,

Ik vind Tessa een erg leuke naam,

groeten Gea

#3122229 Quote

eeehhhmmm…

Mindra (mijn trots)
    Dina
    Kyra
    Zenzi
    Senna

Tja, deze stonden op mijn lijstje maar zijn het dus niet geworden. Voor een meisje zijn we er al helemaal uit, maar voor een jongen…..
    Bij de eerste was het precies anders om, toen had ik de jongens naam al in de eerste 4maanden klaar, maar kon ik maar niet op een meisjes naam komen… En gelukkig de eerste werd een jongen, zou dit dan een  meid worden????

Liefs en veel succes met de namen!
    Nika (20w1)    

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3122238 Quote

Ik vind Aimee het leukst, de rest vind ik niet leuk.
    sorry.
    Hier nog wat namen;
    Eva
    Isa
    Noa
    Merel
    Jasmijn
    Madelief
    Jade
    Fee
    en ISABEL uiteraard, want zo heet mijn dochter.
    succes met het kiezen van DE naam.

Groetjes mv Isabel

#3122527 Quote

Moeilijk he, die namen! Voor mij staat Annabel nog steeds op nr. 1, want zo heet mijn dochter. De lijst die jij op geeft vind ik allemaal wel leuk, maar er springt er geen een echt uit voor mij. Heel veel succes met kiezen!!

#3122555 Quote

Laura vind ik de mooiste naam uit je lijstje.

Nog leuke namen: Fenna, Eline, Sadey, Sanne, Amy, Josine

groetjes Sanneke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct