Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

vanaf dag 1 zeker weten dat je zwanger bent?

• Auteur

dat vraag ik me dus af
    herkent iemand dat?
    waar heb je dat aangemerkt?

#3122208 Quote

hihi ja idd ik voelde het eigenlijk al dat ik zwanger was voelde me anders in mn lichaam moet meer na toillet ben veel moe en heb last van mn borsten en onderrug nu

hoezo ook zwanger?

#3122214 Quote

Bij mij was het dus niet zo 🙂
    Wist pas met 10 weken en 1 dag dat ik zwanger.
    Had totaal het gevoel ook niet,was wel een leuke verassing hoor.
    Groetjes

#3122215 Quote

hihi okej dan das mss wel beter haha dan ben je al over de rot tijd heen haha

#3122217 Quote

Ja dat is wel waar.
    Maar ik heb al lang problemen met men rug en zo he en heb dus epuderale infiltraties ingespoten gekregen.
    Toen ik dan wist dat ik zwanger was was ik wel heel ongerust want had deze dus gekregen terwijl ik al zwanger was.
    Al een geluk dat het allemaal in orde was met de baby want zo een verdoving is niet niks he.
    Er na dacht ik altijd van tgoh moet toch een sterk baby'tje zijn dan he want als je hoort dat ze zo teder zijn in de eerste 12 weken heb ik wel veel geluk gehad.
    Mvg orchideke

#3122235 Quote

Hoi,

Ik had meteen het idee het gevoel dat ik zwanger was. Moeilijk uit te leggen waaraan, maar ik voelde het gewoon> Bij de 1e had ik dat ook.

GRoetjes Bianca

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3122236 Quote

Hoi,
    Ik had ook meteen een vermoeden dat het `raak` was. Hoewel we pas 1 maand aan het proberen waren, had ik toch meteen zoiets van…JA!! Meteen gestopt met roken, ik nam geen drankje meer aan en was heel voorzichtig met medicijnen. Mijn vriend verklaarde me voor gek, maar toen ik en paar weken erna overtijd was, kon hij niet anders dan me gelijk geven, hihi. Ik ben nu 8 weken en 5 dagen zwanger en het is weer erg spannend! Ik had v9orige week iets bruinverlies en heb meteen een echo gekregen, daar was een heftig kloppend hartje op te zien  Toch ben ik nog wel beetje bang, dat t misschien te snel is gegaan. Volgende week weer een echo dan zien we wel weer verder
    liefs smartie

#3122239 Quote

Hoi hoi,

Ik twijfelde eigenlijk ik voelde me wel anders dan anders maar ik durfde het in eerste instantie niet te geloven ik wou toch eerst testen. Mijn man riep je bent zwanger ik had al een aantal dagen voor de NOD een verhoogde temp rond de 37,3. Toen ik testte op de dag van de NOD was ie negatief en 3 dagen later positief dus het gevoel klopte dus wel. Maar de kwaaltjes kwamen pas later.

Liefs Fruit Girl

#3122255 Quote

Heaven,

1 dag over tijd en mijn man zei: wat is je huid lekker zacht. zou het???
    3 dagen later een test gedaan en ja hoor!
    Mijn borsten werden gelijk groter en voelde me af en toe misselijk.

Dus het kan wel hoor!

Groeten Eva

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct