Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ook even de banner proberen :-)

• Auteur
    #3122210 Quote

Blijkbaar gelukt,nu nog hopen dat hij ook aftelt he 🙂

#3122211 Quote

zo mijne ook ff haha helaas is jouwe al wat verder haha ik wou dat ik al bij week 12was dan ben je de meest onzekere tijd een beetje voor bij

#3122212 Quote

als het goed is rekent die zelf trug haha

#3122213 Quote

Hey,

Ja ik begrijp je reactie wel hoor.
    Bij mij was het allemaal anders,ik wist pas met 10 weken en 1 dag zeker dat ik zwanger was dus bij mij duurde die twaalf weken dan ook niet zo lang he 🙂
    Zelfs nu gaat het ook al zo snel,ik ben ineens al over de helft en zo,is echt wel raar,maar wel leuk.
    Weet wel nog altijd het geslacht niet,dat is wel spijtig maar het lag nooit niet goed dus ja,daar stond ik dan he.
    Ik moet volgende woensdag trug naar de gyn dus dan maar vingertjes kruisen he dat ik het eindelijk weet want is echt zo leuk dan voor kleertjes en zo he.
    Babykamertje is wel al af maar die is in wit met grijs dus kan voor alletwee he.
    Nog veel succes met je zwangerschap en je hoeft je niet druk te maken hoor,die 12 weken zullern er vlugger zijn dan je denkt
    Groetjes orchideke

#3122219 Quote

nou laten we dan maar hopen haha ja dat is het leukste de babyspullen en alles gaan kopen zou ik liefst nu al doen haha maar ja schiet nog niet op nu dus doen we maar niej he haha is eerste kindje nu van jullie???

groetjes

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3122223 Quote

Ja is men eerste kindje,ben wel alleenstaande…
    Was nog samen met de papa van het kindje maar tijdens de zwangerschap heeft hij mij en keer geslagen en heb ik hem toch nog een kans gegeven maar dit heeft hij dus trug gedaan en ja sorry dan maar kans verkeken he.
    Moet aan men eigen veiligheid denken en aan de toekomst van het babytje he.
    Heb wel hele goede ouders en hebben mij goed opgevangen en ik blijf nu hier wonen.
    Heb er toen ook op het forum over gepraat en heel veel steun en raad gekregen.
    Nu zal ik het kindje alleen opvoeden en het komt ook op mijn naam natuurlijk.
    De papa mag het van mij zien maar wel onder voorwaarden.
    Da hij het hier komt opzoeken en hij mag het niet meenemen en ook dat hij nuchter is.
    Was namelijk het probleem he,de drank.
    Nu heb ik ook al van verschillende mensen gehoord dat hij trug an de drugs en zo zit en ja zolang dit zo is zal hij het kindje echt niet zien hoor.
    Krijg wel soms nog dreigementen van hem en zo en dat hij het kindje zal afnemen maar ik laat hem dan maar doen,ik weet wel beter en ik denk gwn aan iets anders,hij is het niet waard dat ik mij daar druk zou over maken.
    Voor de rest vind ik het wel allemaal nog meevallen alleen.
    Is natuurlijk altijd nog leuker en beter voor het kindje dat de ouders nog samen zijn maar in mijn geval heb ik dit gedaan zodat de baby ook een mooiere toekomst zou hebben,ook al is het zonder papa.
    Moet wel zeggen de papa is nog maar 19 dus ja is nog jong he,mss dat hij over enkele jaren wel beseft wat hij gedaan heeft.
    Ik word dit jaar nog 23 dus ja eigenlijk ook nog jong he.
    Maar moet wel zeggen na al wat ik al heb meegemaakt in mijn leven ben ik wel een stuk volwassender geworden hoor.
    De baby was niet echt gepland maar toen ik het wist,ja ik moest er niet over nadenken of ik het zou houden of niet,die keuze was zoiezo al gemaakt voor mij.
    Als ik nu had kunnen kiezen had ik natuurlijk wel nog even gewacht,tot ik 25 of zo was en dan ook met de juiste man natuurlijk maar het is nu eenmaal anders gelopen.
    En nu is de baby wel meer dan welkom hoor,vanaf de eerste moment dat ik het wist.
    Mijn vader heeft longkanker en zal er niet zo lang meer zijn maar toch heb ik hem gevraagd om peter te zijn van het kindje en hij is daar wel dolgelukkig mee,dat was ook wel een beetje een wens,dat papa het nog zou meemaken om een kleinkind te krijgen,en ja je ziet het is nu zo he,wat ik wel heel leuk vind.

Mvg orchideke

#3122283 Quote
    #3122305 Quote

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct