Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

VANDAAG UITGEREKENDE DATUM, MAAR NOG GEEN BABY :(

• Auteur

Nou de kop zegt het al!!

Vandaag is het D-Day en buiten een enorme vlaag van vermoeidheid (kan al een paar dagen mijn ogen bijna niet opne houden) en lage rugpijn en pijn op mijn stuitje, heb ik nog nergens last van…..

Maar goed we wachten af. Ons manneke heeft gewoon nog geen zin denk ik hahahaha
    Die zit lekker bij mams in de buik!

Morgen naar de VK dan vraag ik wel of ze kan voelen of ie al is ingedaald, maar ik denk het niet. Zoals ik al had verteld ligt onze kleine nog steeds niet vast. Vorige week in het ZH geweest en met de echo was niets te zien wat eventueel de uitgang zou blokkeren. Nu ben ik wel nerveus om weg te gaan thuis, want moet nu toch echt z.s.m. plat als de vliezen breken…..

Dus ja ben een beetje huisgekluisterd zeg maar.

Maar goed, het zal in ieder geval nog 2 weken duren en dan ben ik MAMA!! En ach wat zijn die 2 weken nog    .

Succes iedereen die met mij wachtende zijn!

X Saskia
    40 wk

#3122245 Quote

Vervelend he als de dag er is en ook weer voorbij gaat en dan begint het lange lange wachten. Je telefoon die de hele tijd gaat met mensen die vragen of het al zover is…….pff. Ik heb de vorige keer tot 41 weken en 5 dagen gelopen en toen moest ik nog ingeleid worden. Ik hoop dat het dit keer vanzelf en op tijd begint.

Veel sterkte met wachten en je aanstaande bevalling!

#3122263 Quote

Ik hoop dat je lekker snel mag puffen meid, niets is zo erg als wachten (dat doen we al heel die zwangerschap he?) ik duim voor je dat ie snel wil komen!

#3122267 Quote

Ohh schat, we zitten in het zelfde schuitje. Mijn uitgerekende datum was vrijdag al en ik heb ook nog geen baby. Ik hoop voor je dat het een beetje doorzet.

Groetjes Priscilla

#3122306 Quote

Succes met de laatste loodjes!

Probeer nog een beetje te genieten en rust te nemen, als de baby er eenmaal is, is het met die rust voorlopig echt gedaan!!

gr mama vanMD

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct