Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Blijven je borsten zo groeien tot het einde van de zwangerschap?!?

• Auteur

Hey allemaal,

Dit had ik wel eens graag geweten eigenlijk dat je borsten heel de ZS blijven doorgroeien…
    Hoop eigenlijk van niet 🙂
    Ik had vroeger voor ik zwanger was een A cup en smmige bh's dan weer een B.
    Ik wou wel altijd iets grotere borsten,maar ben nu wel van gedacht veranderd hoor.
    Ze zijn nu wel veel gegroeid en ja ben dit niet gewoon he.
    Ik heb nu op 21 weken een C cup maar deze spant dus wel al.
    Dus ik vorige week naar de winkel voor bh's en ik paste een C en ze sprongen er dus uit.
    Nu moet ik al een D cup aandoen,ik hoop echt dat ze nu iets minder gaan groeien hoor want als je gewend bent aan een A en nu ineens een D,is wel wennen hoor,hoe zat of zit dit bij jullie?
    Mvg orchideke

#3122328 Quote

Hoi Orchideeke,
    Ik had  voor mijn 1ste zwangerschap een B-cup en tegen het einde van mijn zwangerschap een F-cup.
    Gelukkig werden mijn borsten na de geboorte van mijn dochter al wat kleiner (een D-cup). Maar doordat ik 8 maanden bostvoeding gaf is het ook zolang een D-cup gebleven.
    Maar toen ik stopte met bv bleef er niet al te veel over (een A-cup).
    Nu ben ik zwanger van de 2de (6,5 week) en merk nog niets aan mijn borsten, dus wachten het maar weer af.
    Groetjes Anne

#3122337 Quote

hihi mijne mogen wel groeien hoor haha

#3122364 Quote

Hoi Orchideke,

Ik heb normaal  een DD cup en dit was ook zo mijn hele zwangerschap gebleven.  Maar hoor wel vaak van vrouwen met een kleine cup dat die  de meeste borstgroei in de zwangerschap krijgen dan vrouwen met een grote cup.
    Ben nu net zwanger van de tweede.

Groetjes, Jolanda  

#3122369 Quote

Ookm mijn borsten zijn iets voller nu van een b naar een kleine c. Nog niet echt veel dus, bij mijn eerste zwangerschap kreeg ik vooral de laatste weken van mijn zwangerschap echt zwaardere borsten en dit bleef zo gedurende de tijd dat ik borstvoeding gaf.. Ze zijn toen dus niet heeel groot geworden, maar vond het inderdaad soms ook wel eens ongemakkelijk….

#3122381 Quote

En wacht maar totdat de kleine net geboren is en je last hebt van stuwing….dan schrik je je helemaal een bult!!!

Gelukkig slinkt dat na een paar dagen als de borstvoeding goed loopt weer, maar nog niet naar je eigen normale cupmaat.

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3122397 Quote

De eerste paar weken zijn mijn borsten gelijk gaan groeien, maar daarna zijn ze "gestabiliseerd". Ik vroeg me juist van de week af of ze niet nog wat bij gingen groeien.
    Maar uit jullie verhalen begrijp ik dat ik me vooral geen zorgen hoef te maken 😉

Charlotte (25 weken)

#3122413 Quote

Hoi meiden,

Ik schrok ook wel een beetje dat ze zo enorm groeiden, ik was in week 8/9 van cup  B naar cup  E gegaan, wat een verschil! Ze zijn enorm gevoellig.  Ik ben een buikslaper, ik heb er dus  wel last van met slapen, maar ja, alles voor het goede doel.

Liefs Lientje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct