Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

WIST EEN VAN JULLIE HET AL BIJ 3,5 WEEK???

• Auteur

Hey meiden,

ik hoor hier nog niet  thuis hoor, weet namelijk nog niet of ik zwanger ben. Ga a.s. woensdag testen als ik nog niet ongesteld ben geworden.

Toch ff een vraagje als het kan,

Is er iemand van jullie die het bij 3,5 week al wist dat je zwanger was?? Ik heb namelijk een cyclus van 22 dagen, best kort. Dus als ik een dag na mijn NOD ga testen en hij is positief, dan betekent dat toch dat ik nog maar 3,5 week zwanger ben??
    Zou er dan wel al genoeg hormoon in je urine zitten?? Heb wel een enorm anders gevoel dan anders…. dus hoop het heel erg!

Bedankt alvast!

Gr Terremoto

#3122341 Quote

eej terre…..

hihi nou ik ben nu dus 4weken en 1dag zwanger

en heb zaterdag getest dus ja ik weet het ook niej succes meis

kus patricia

#3122342 Quote

Hey Patricia,

Leuk dat je gelijk reageert! Gaat het goed met je? Tof hoor gelijk de eerste ronde al!
    We kwamen zo'n beetje tegelijk op het forum, dus ik heb je die tijd toch wel steeds een beetje in de gaten gehouden. Zo van, waar heeft zij last van? etc….
    Ik ben behoorlijk zenuwachtig deze dagen. Op dit moment dus nog niets in zicht…. en heel veel klachtjes die erop  zouden wijzen dat het raak is….maar ja afwachten dan maar. Je hoort weleens dat meiden voor hun NOD testen, maar ik denk omdat ik zo'n korte cyclus heb dat er nog helemaal niets te vinden is in mijn urine. Wacht dus maar gewoon nog ff af.

Gr Terremoto

#3122349 Quote

hoi hoi,

ik had 2 dagen voor mijn NOD getest dus 3 weken en 5dagen
    en de test was licht positief.
    de dag erna bloedtest gedaan ( dus ook nog 1 dag te vroeg) ook positief

een streep is een streep hoor, maar het is altijd "beter"om te  echt te testen als je overtijd bent.  

veel succes

groetjes moekje 35,4wkn

#3122528 Quote

ik heb een dag voor mijn nod getest en die was ook positief het is volgens mij wel zo hoe langer je bent hoe duidelijker de streepwant, ik heb vandaag nog een test gedaan (omdat hij er toch lag) en die was veel duidelijker positief

Groetjes

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct