Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

innesteling voelen

• Auteur

wie heeft hier ervaring mee
    wat voel je dan?

heb echt heftige buikpijn en steken en voel me misselijk

#3122346 Quote

Hoi,

Ik heb soms ook steekjes, maar voel me verder heel goed, zelfs minder misselijk dan vorige week toen in net wist dat ik zwanger ben, ik geloof niet dat ik het gevoeld heb, en weet ook niet of dat nu nog kan ben al 6 wk en 2 dg.

Heb geen innestelingsbloeding gehad want dat heb je natuurlijk ook wel eens.

LIefs kyrabella

#3122347 Quote

In de periode van de bevruchting en innesteling heb ik me een aantal dagen heel erg zwanger gevoeld.Zo erg dat ik een test heb gedaan.Deze was negatief en 2 weken later positief.Kan toeval zijn maar ik heb het idee dat ik het heb gevoeld.

#3122416 Quote

Hoi,

Ik voel altijd wanneer ik eisprong heb en tot nu toe heb ik ook altijd de bevruchting gevoeld (denk ik dan).
    Ik heb dan altijd een flinke steek, aan een kant van mijn buik. De kanten wisselen dus ook met de eisprong.
    Voor mij was het altijd reuze makkelijk want ik ben dus zooo zwanger.
    Nu alweer van de vierde!

Groetjes,
    Vanessa

Enja, ik ben ook altijd heel misselijk als ik zwanger word.
    Ik zal voor je duimen!

#3122431 Quote

Hoi Heaven,
    Ik heb bij mijn tweede zwangerschap de innesteling gevoeld. Het voelde alsof ik elk moment ongesteld kon worden, echt zo'n kramp. Verder alsof iets langs de baarmoederwand schraapte, zo kan ik het het best omschrijven, een rotgevoel. Dit betrof dus echt de innesteling die plaatsvind 3 tot 9 dagen na de bevruchting.
    Ik wist op dat moment niet dat het innesteling was, maar ik weet nog wel dat ik mijn hand op mijn buik legde omdat het pijn deed. Pas later kwam ik er achter. Had ook innestelingsbloeding.
    Hoop dat je nu iets meer weet.
    Ivy

#3122511 Quote

Nou, dan ben ik benieuwd. Ik hoop dat het bij mij ook zo is, want ik voel precies hetzelfde.
    Groetjes Veerle

Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct