Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

leuke sit voor iedereen die zwanger is

• Auteur

hier is een leuke site zodat je kan zien wat het word bij iedereen die ik ken en kinderen heeft  kloptie   dus ben benieuwd ik krijg volgens hun een meisje haha

http://www.peng.nl/nederlands/ geslachtsvoorspeller. shtml

succes

#3122414 Quote

Hoi,

Ik krijg een foutmelding op deze site.
    Waar op de site kun je het anders terugvinden, zonder jouw koppeling te gebruiken?
    Lijkt me wel grappig.

Groetjes,
    Vanessa

#3122419 Quote

Hoi hoi,

Het is toch gelukt hoor. Wordt wsl weer een jongen.
    Heb al twee dochters en een zoon.
    Dus alles is welkom haha.

Groetjes,
    Vanessa

#3122420 Quote

de link doet t niet! heeft iemand de link die t doet? miss ligt t wel aan mijn pc hier opt werk maar lijkt me wel leuk om ff te doen 🙂

#3122421 Quote

heb m al gevonden via google 😛
    peng geslachtsvoorspeller invoeren en dan krijg je hem!

Ik krijg een meisje zeggen ze! maandag heb ik de 20 wkn echo en dan zullen we zien of t klopt 🙂

als vrouwen die het geslacht al weten het nou doen kunnen we kijken of het klopt 😛

#3122426 Quote

Nou ik heb het ook gedaan.
    Volgens hen krijg ik een jongen, maar vraag ik me toch een ding af, hoe kunnen ze dit weten aan de leeftijd van de moeder en de maand van de bevruchting??
    De man bepaalt het geslacht!
    Beetje vreemd, maar we zullen zien.

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3122429 Quote

hihi ja ik weet het ook niej maar vond het wel apart want iedereen die ik ken daar kloptie bij dus ja afwachten he haha

#3122434 Quote

Hoi Hoi,

Ik heb de voorspelling ook gedaan en het word een meisje zegt hij.
    IK ben benieuwd ben nog maar zes wk en 3dg zwanger maar ik heb zellf ook het idee dat het een meisje word raar maar toch.

We zullen het moeten afwachten en als het aan mij ligt tot aan de bevalling, want ik wil het eerder niet weten, mijn vriend wel… dus dat word lastig.

Op http://www.babybrabbel.org kun je de zelfde test ook doen.
    ben heel benieuwd of het zal kloppen:)

#3122440 Quote

Die van mij klopt bij beide kinderen eerst een jongen en nu een meid

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct