Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ik ga dit forum (voorlopig) verlaten

• Auteur

Hallo allemaal,

na alle stress en tranen van afgelopen week, werden gisteren de tranen en verontwaardiging alleen maar groter.

Gistermiddag bij VK geweest en zij vertelde mij dat ik waarschijnlijk nooit zwanger ben geweest! dus eerste vraag, waarom wel positieve test?

blijkt dat iedere vrouw elke maand een positieve test heeft. ik had 3 dagen voor mijn NOD getest en het blijkt dat zodra je eitje in de eileider zit en de tijd dat het hier blijft je lijf het HCG hormoon aanmaakt! dit is dus op de testen terug te vinden!!!!

Gelijk dus een tip/waarschuwing voor een iedere die graag zwanger wil worden.

Ik ga dus weer van voor af aan beginnen en hoop dat ik me alsnog hier mag aansluiten.

Liefs Sylvia

#3122400 Quote

Hee meissie

Wat erg voor je.Heel veel sterkte met je verlies(ik vind namelijk dat je het zo mag noemen)Als je denkt dat je zwanger bent en je blijkt het niet te zijn dan heb je het toch een beetje gedacht en eigelijk ben heb je een grrot verlies.Ik hoop je gauw terug te zien hier.

#3122408 Quote

idd veel sterkte en ik hoop je snel weer op dit forum te 'zien'.
    Liefs Nika

#3122492 Quote

Daar heb ik nog nooit van gehoord, wat een verhaal.. hoe kan dat nou?
    Wat erg dat je dit allemaal moet meemaken, wat een verdriet..
    Ik wens je veel sterkte en hoop dat je zsm weer op het forum terugbent..

Liefs, El

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct