Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ff wat anders, wat houd jullie op een dag als deze bezig?

• Auteur

Hoi Hoi

FF een stom onderwerp misschien, maar vroeg me gewoon even af wat jullie allemaal doen op zo'n dag als deze? mijn dochtertje ligt nu ff op bed.. dus even alleen.. moet nog stofzuigen en de hele reutemeteut… maar het is hier rot weer.. en heb totaal nergens geen zin in.. en zit dus vandaag tussen 4 muren bahhh    Ik heb geen rijbewijs dus ben afhankelijk van mn benenwagen haha!

Hoe zit dat met jullie?

Grtjs Chantal mama van Zoë en t 2de wondertje!

#3122513 Quote

haha ja lekker hoor! lekker visfiguurtjes 😛 vind ik ook wel lekker maar mijn vriend kan vis niet uitstaan dus eet niej zo vaak vis..

wel leuk om te zien wat iedereen doet haha…ik moet nog anderhalf uur en dan mag ik weer lekker naar huis! kutdag vandaag 🙁 veel te rustig op de zaak dus beetje nixen vandaag..

#3122439 Quote

gek he…je zou waarschijnlijk zo met mij willen ruilen en ik met jou haha

ik zit namelijk op mijn werk..ik werk in haarlem op een uitzendbureau.
    ben nog maar 20 wkn zwanger dus mag nog werken..
    ik ga ook fulltime moeder worden na de geboorte en lijkt me heerlijk maar waarschijnlijk gaat het wel vervelen,…

ik heb ook geen rijbewijs en ben uitgerekend in november dus zie mezelf ook niet lekker gaan wandelen in de winter…

hoe lang ben je nu al zwanger? en hoe oud is je dochtertje?

#3122442 Quote

Hoi,

Hier in zeeland is het ook maar saai weer, ben net voor de bui nog even snel met de hond wezen lopen ( een mopsje van bijna 3 ) verder heb k de tijd aan mezelf, heb nog geen andere kinderen die zeuren dat ze naar buiten willen:) alleen de hond die wel eens in een pestbui is, maar die ligt nu lekker te slapen in de stoel.

Mijn vriend zit op zee, 🙁 en ik zal het even alleen moeten doen, met de hond en ons kleine wondertje in mijn buikkie.

De was draait en ik ga ook straks even de badkamer doen, en stofzuigen… ook ik heb geen zin maar het zal moeten he.

Hoop nog even naar de winkel te kunnen zonder al te veel nat te worden, want ik heb wel een auto voor de deur van vriend lief maar kan er ook niet mee rijden, heb ook geen rijbewijs dus zal ook de benenwagen of de fiets moeten nemen:)

Liefs en een fijne dag

Kyrabella

#3122445 Quote

Lekker dat jullie kindjes nog slapen! Hoe oud zijn ze?
    Mijn zoontje wordt 3 in oktober, maar zijn middagslaapje zit er niet meer in elke dag helaas! Best vermoeiend soms, maar ook wel erg gezellig.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik de huishouding erg zwaar vind vallen, ik moet bij alles steeds uitrusten. Ben nu bijna 36 weken, maar ben de laatste 5 weken 12 kilo aangekomen, heel veel vocht overal. In totaal nu 20 kilo….dus mijn benen kunnen mijn gewicht niet goed aan, ben gauw buiten adem…
    Ik vind het soms ook wel saai thuis…zeker nu! Wil gewoon mijn kleine meid in de armen houden!
    Maar ik heb tijdelijk wel een auto, dus kan gauw even ergens gaan koffieleuten of iets anders doen.
    Succes allemaal!

#3122452 Quote

Lekker zeg, allemaal thuisblijf-moeders. Hier  nog een werkende…
    Zit even stiekem bij te lezen. Ik werk in het onderwijs als leraarondersteuner en heb nu  een momentje voor computerwerkzaamheden.
    Verder heb ik donderdag een sollicitatiegesprek, dus dat houdt me op het moment het meest bezig.
    Nog 3 en halve week werken en dan begint mijn vakantie met aansluitend verlof! Heerlijk, tot en met december vrij!!

Allemaal nog een fijne dag, hopelijk knapt t weer nog wat op…

Grts, daantje

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3122455 Quote

Hoi,
    Ook hier iemand die zich verveelt. Vanmorgen om 6 uur gewekt door de jongste (1 jaar oud), om 7 uur ontbijten en de twee ruziende oudste uit elkaar houden, naar schoolbrengen en dan lekker koffie drinken bij kennis met ook een kindje van 1. Om half 11 jongste naar bed en even anderhalf uur voor mijzelf, jippie! Ondertussen wasje gedraaid en afwasmachine uitgeruimd, interessant hoor!
    Straks meiden weer ophalen, lunchen en weer wegbrengen, bovenverdieping opruimen en jongste bezighouden, meiden weer ophalen, waarschijnlijk met vriendinnetjes erbij, koken, kinders in bad doen en in pyama hijsen, rommel opruimen, tanden poetsen en naar bed brengen….pffffffffft en dan ben ik moe!
    Even tv kijken, gaap…en naar bed.
    Daar hou ik me mee bezig. Maarja, nu heb ik even tijd voor mijzelf en ik verveel me direct. Stom hoor.
    Ivy

#3122459 Quote

Hoi,

Ik ben zwanger van mijn eerste kind, dus ik heb nog alle tijd voor mezelf. Gelukkig heb ik wel een rijbewijs en een auto voor de deur, dus ga ik regelmatig op bezoek mij mijn zus of moeder. Verder doe ik het huishouden, maar dat is niet zoveel werk gewoon een kwestie van bijhouden en dit forum lezen natuurlijk.
    Maar ik ben voornamelijk aan het wachten tot de grote dag en daar heb ik zoveel zin in

#3122462 Quote

Hoi Hoi,

Heb vandaag mijn laatste essay van het (school) jaar afgeschreven en heb nu eindelijk echt vakantie
    Mijn zoontje gaat nog gewoon naar het dagverblijf (normaal voor  drie dagen, maar in mn vakantie voor twee) dus ik heb nu lekker de tijd voor andere dingen!!!

Nou ja, moet nog wel leren voor een herkansing, maar deze heb ik pas  eind augustus dus ik heb lekker de tijd! Moet deze tijd dan ook gebruiken om alles klaar te hebben voor de baby, want ik ben van plan om in september tot eind oktober gewoon mijn studie te blijven volgen (als ik het volhoud), dus het is wel fijn als dan alles al is geregeld!  

Ik denk dat ik zometeen even bij mijn moeder langs ga, zij is herstellende na een gevecht van een jaar tegen de kanker dus ze kan wel wat extra aandacht gebruiken!!

Veel liefs op deze regenachtige dinsdag!

Nika (20w2)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct