Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

Zwangerschapsmasker komt terug!

• Auteur

Hallo dames!

Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Saskia, 31 jaar, nu 7,5 week zwanger van de 2e.
    Bij mijn vorige zwangerschap heb ik een zwangerschapsmasker gekregen. Vooral zichtbaar op mijn voorhoofd en bovenlip.  Dit is uiteindelijk wel erg verminderd en was bijna niet meer zichtbaar. Maar nu komt het extra duidelijk terug! Bij mij was het een van de eerste tekenen  van mijn tweede zwangerschap. Grr…
    Met mijn haar kan ik de vlekken op mijn voorhoofd voorlopig nog wel uit het zicht houden, maar ja, ik hoop niet dat het erger wordt. Ik smeer me maar goed in, zodra het zonnetje schijnt.

Hebben hier meer meiden last van? En weet iemand een goede camouflerende make-up?

Groeten,
    Sas

#3122490 Quote

Je kan bij de dokter een smeerseltje krijgen het heet Contralum Ultra, ik heb het ook gebruikt bij mijn 1ste zwangerschap en mijn zwangerschapsmasker werd toen niet erger.
    Veel succes

#3122493 Quote

Dank je! Zal eens gaan informeren!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct